در این انتخابات مجتبی جوادیه از نبض سبز حیات، فرهاد گیتی جمال از حافظان الوند و میثم خلجی از کمیته محیط زیست و توسعه پایدار هیئت ورزشهای همگانی استان همدان نیز به عنوان شورای نظارت و داوری شبکه سمن های محیط زیست و منابع طبیعی استان همدان انتخاب شدند.
کد خبر: ۳۲۷۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱ 13 November 2016
انتخابات شبکه سمن های محیط زیست و منابع طبیعی استان همدان با انتخاب ۷ نفر به عنوان اعضای شورای هماهنگی استان و سه نفر به عنوان اعضای شورای نظارت و داوری به پایان رسید.

به گزارش مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان، انتخابات شبکه سمن های محیط زیست و منابع طبیعی استان همدان با انتخاب ۷ نفر به عنوان اعضای شورای هماهنگی استان و سه نفر به عنوان اعضای شورای نظارت و داوری به پایان رسید.

در این انتخابات که با حضور ۱۸ تشکل محیط زیستی انجام شد، بابک مغازه ای از کمیته محیط زیست، گردشگری و توسعه پایدار بنیاد مهر، حمید نوروزی از انجمن پویشگران سفر پاک، مهشید قاسمی  از انجمن حامیان محیط زیست مهرگان، محمد سوزنچی از موسسه حیات سبز سرزمین و عباس حاجیلویی از حامیان محیط زیست همدان به عنوان اعضای شورای هماهنگی استان و علیرضا سلطانی از دوستداران محیط زیست تویسرکان و حسین گوهری از حامیان محیط زیست به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

در این انتخابات مجتبی جوادیه  از نبض سبز حیات، فرهاد گیتی جمال از حافظان الوند و میثم خلجی از کمیته محیط زیست و توسعه پایدار هیئت ورزشهای همگانی استان همدان نیز به عنوان شورای نظارت و داوری شبکه سمن های محیط زیست و منابع طبیعی استان همدان انتخاب شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار