معاون بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا ابراز کرد: متاسفانه مطرح شدن این موضوع آنهم پس از موضوع اختلاس 8 هزار میلیاردی صندوق فرهنگیان، فیش‌های حقوق‌های نجومی و اسناد املاک شهرداری تهران باعث رشد بیشتر بدبینی‌ها به نظام می‌شود.
کد خبر: ۳۲۷۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱ 13 November 2016
معاون بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی بوعلی‌سینا گفت: جلسه پرسش و پاسخ با مسئولان پرونده غار علیصدر با میزبانی نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم؛ امین امینی با اشاره به ماجرای غارعلیصدر اظهار داشت: از آنجایی که موضوع غارعلیصدر بسیار پیچیده شده است و شایعات متعددی درباره آن به گوش می رسد تشکل‌های دانشجویی خواستار توضیحات مسئولان استانی در این باره هستند.

وی با اشاره به اظهارات دادستان کل کشور و موضع‌گیری‌های مسئولان استان در برابر این سخنان افزود: در این حادثه درباره نقش بسیاری از افراد صحبت شده تا جایی که اعلام کردند امام جمعه همدان نیز در جریان روند کارها بوده است که با تکذیب ایشان در نماز جمعه همراه بود.

معاون بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا ابراز کرد: متاسفانه مطرح شدن این موضوع آنهم پس از موضوع اختلاس 8 هزار میلیاردی صندوق فرهنگیان، فیش‌های حقوق‌های نجومی و اسناد املاک شهرداری تهران باعث رشد بیشتر بدبینی‌ها به نظام می‌شود.

وی تصریح کرد: به منظور شفاف‌سازی نامه‌ای به دیوان محاسبات استان، معاون عمرانی استاندار و سازمان بازرسی غرب کشور برای حضور در جمع نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در حال تدوین است تا این مسئولان با حضور در این جمع پاسخ‌گوی سوالات باشند.

امینی با بیان اینکه 24 آبان ماه نمایندگان بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل و معتدل آماده میزبانی از این مسئولا هستند عنوان کرد: امیدواریم در این محیط علمی- منطقی، پاسخ مسئولان به سوالات نمایندگان تشکل‌های دانشجویی سبب شفاف‌سازی ماجرا شده و پرونده این موضوع بسته شود.

وی گفت: در این جلسه علاوه بر دعوت از رئیس فعلی شرکت سیاحتی علیصدر از رئیس سابق این شرکت که 66 ماه گرداننده این مجموعه بودند خواستیم تا با حضور در جمع دانشجویان درباره سازو کار این مجموعه و نقش مدیران استان در این فضا توضیحاتی ارائه دهند که با رد این دعوت از سوی ایشان روبه‌رو شدیم.

افشا شدن چنین رانت‌هایی انقلاب اسلامی را زیر سوال می‌برد

مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی نیز اظهار داشت: اتفاقاتی که می‌افتد دل دردمندان انقلاب اسلامی را به درد آورده است چرا که چنین رانت‌هایی به پای نظام نوشته می‌شود و انقلاب اسلامی را زیر سوال می‌برد.

وی افزود: با توجه به وظیفه‌ای که مقام معظم رهبری پیرامون مطالبه‌گری بر دوش دانشجویان گذاشته‌اند جلسه پرسش و پاسخی با حضور مسئولان موثر در این پرونده، نمایندگان تشکل‌های دانشجویی و اصحاب رسانه در روزهای آینده برگزار می‌شود.

مرتضی گرجی درباره اهداف برگزاری این جلسه عنوان کرد: ما می‌خواهیم بدانیم اصل ماجرا چیست و چه کسی خدای نکرده قصد دست درازی به بیت المال را دارد.

وی با تاکید بر لزوم شفاف‌سازی مسئولان درباره غار علیصدر در واکنش به عدم حضور مسئولان دعوت شده به این جلسه نیز تصریح کرد: در این صورت ما این مطلب را رسانه‌ای می‌کنیم تا مردم بدانند علی‌رغم دعوت ما از این مسئولان برای حضور در جمعی منطقی و علمی آنها از این کار که وظیفه آنها است سرباز زده‌اند.

مسئول حوزه بسیج دانشجویی بوعلی سینا پاسخگویی به سوالات مردم را وظیفه مسئولان برشمرد و بیان کرد: اگر آنها به وظیفه خود عمل نکنند ما آنها را به مردم معرفی می‌کنیم تا بدانند این افراد چه کسانی هستند که به حرف‌ها و وعده‌های خود عمل نمی‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار