فرمانده انتظامی همدان بابیان اینکه اموال مسروقه در کمترین زمان کشف‌شده خاطرنشان کرد: بخشی از جرائم سیار است و با توجه به اینکه در محوریت غرب، جنوب و مرکز هستیم و با تغییر جغرافیای سرقت تلاش بیشتری برای وقوع کشف صددرصدی اموال می‌خواهد.
کد خبر: ۳۲۷۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۵ 13 November 2016
 فرمانده انتظامی استان همدان گفت: 322 هزار مورد از ابتدای سالجاری تا پایان مهر ماه با سامانه فوریت های پلیسی 110 تماس تلفنی برقرار شد.

به گزارش تابناک همدان به نقل از ایرنا؛ سردار حاجی محمد مهدیان نسب در جمع خبرنگاران با ذکر اینکه تماس با 110 حدود 13درصد رشد داشته است اظهار کرد: 51 درصد از تماس ها عملیاتی بوده و مابقی برای دریافت مشاوره و راهنمایی از پلیس بوده است.

سردار مهدیان نسب گفت: با تلاش عوامل انتظامی و اجرای طرح های پیشگیرانه میزان سرقت در این استان 30 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: 75 درصد از سرقت های به وقوع پیوسته در این استان منجر به کشف شده و 25 درصد مابقی نیز به علت زمانبر بودن رسیدگی به موضوع کشف نشده است.

فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: به منظور بررسی صلاحیت ترافیکی و امنیتی ، نظارت بر اماکن عمومی در دستور کار بوده و امسال 26 هزار بازدید صورت گرفته است.

سردار مهدیان نسب گفت: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان امسال موفق به کشف سه تن و 600 کیلوگرم انواع مواد مخدر به همراه بیش از یک تن پیش ساز شدند.

وی با ذکر اینکه برخورد با خرده فروشان در اولویت است بیان کرد: پنج هزار و 100 طرح برای پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر اجرا شده که چهار هزار و 585 قاچاقچی و توزیع کنند دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: 42 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در همدان منهدم شدند همچنین 907 معتاد فاقد سرپناه دستگیر و تحویل مراکز ماده 15 و 16 شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا در همدان تشکیل شده و 67 عملیات در این راستا انجام شده است.

سردار مهدیان نسب افزود: 85 باند قاچاق کالا امسال تاکنون در همدان منهدم شده و ارزش کالاهای کشف شده از این باندها 742 میلیارد و 300 میلیون ریال بوده است.

وی اضافه کرد: 260 سارق حرفه ای بومی و غیربومی در این استان شناسایی و دستگیر شدند و میزان جرائم جنائی 100 درصد کاهش داشته است.

وی درباره عملکرد پلیس فتا نیز بیان کرد: پس از رصد و کنترل فضای مجازی، 6 هزار و 873 سایت مجرمانه شناسایی و برای 280 متخلف پرونده قضایی تشکیل شد.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: جرائم مالی و اقتصادی و کلاهبرداری با 54 درصد و جرائم اخلاقی با 40 درصد بیشترین میزان جرائم در حوزه فضای مجازی بوده است.

سردار مهدیان نسب گفت: فوت ناشی از سوانح جاده ای چهار درصد و سوانح درون شهری 19 درصد در سالجاری کاهش داشته است و تا پایان سال با نصب 32 سامانه هوشمند نظارتی در جاده های استان میزان سوانح نیز کاهش می یابد.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن استان همدان در مسیر استانهای غرب و جنوب غرب کشور وجود کمربندی در این استان ضروری به نظر می رسد.

فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: به علت واژگونی تانکر حامل مواد پتروشیمی برای ساعاتی مسیر همدان - تهران بسته شد که در صورت وجود کمربندی خودروها به این مسیر هدایت می شدند.

سردار مهدیان نسب تاکید کرد: برای کاهش مزاحمت های خیابانی و آمار سرقت و درگیری 59 نفر از اشرار درجه یک شناسایی و دستگیر شدند که این امر در کاهش نزاع تاثیر مثبت داشته است.

**امنیت زائران حسینی فراهم است

وی گفت: قرارگاه انتظامی اربعین حسینی از 2 ماه پیش تشکیل شده تا برنامه های محروم و اربعین حسینی بدون هیچگونه مشکل امنیتی، انتظامی و ترافیکی برگزار شود.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: طبق بررسی های صورت گرفته 65 درصد از زائران اباعبدالله الحسین (ع) از جاده های ارتباطی این استان عبور می کنند.

مهدیان نسب اضافه کرد: به منظور تامین امنیت زرائران 117 تیم فعال شده و800 نیرو برقراری امنیت انتظامی و ترافیکی زائران را عهده دار هستند.

وی از راه اندازی 33 ایستگاه بازرسی موقت خبر داد و بیان کرد: پلیس اتباع همدان برای تسهیل در صدور روادید زائران در پاسگاه پلیس راه مستقر شده اند.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: تردد اتباع خارجی بجزکشورهای ترکیه وآذربایجان از جاده های این استان ممنوع است.

سردار مهدیان نسب بیان کرد: 28 ایستگاه صلواتی در همدان به منظور پذیرایی از زائران راه اندازی شده که عوامل پلیس در11 ایستگاه مستقر شده و مابقی ایستگاه ها را نیز تیم های سیار رصد می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار