مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان، ایجاد فضای وحدت و همدلی در بین کارگران و کارفرمایان را عامل افزایش بهره‌وری دانست و آن را زمینه‌ای برای شتا ببخشی به چرخ تولید و اقتصاد کشور عنوان کرد.
کد خبر: ۳۲۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳ 06 November 2016

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان، ایجاد فضای وحدت و همدلی در بین کارگران و کارفرمایان را عامل افزایش بهره‌وری دانست و آن را زمینه‎ای برای شتاب‎بخشی به چرخ اقتصاد کشور عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان ؛ احمد توصیفیان در دیدار با اعضای هیئت‌مدیره کارخانه فولاد ویان اظهار کرد: کارخانجات تولیدی فولاد ویان از بزرگ‌ترین کارخانجات تولید انواع شمش‌های فولادی و کاربرد در صنعت ساختمان است.

وی کارخانه فولاد ویان را یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین واحدهای تولیدی استان دانست که با برنامه‌ریزی دقیق و مدیریت نوین زمینه اشتغال بیش از ۸۰۰ نفر را ایجاد کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان، ایجاد فضای وحدت و همدلی در بین کارگران و کارفرمایان را عامل افزایش بهره‌وری دانست و آن را زمینه‌ای برای شتا ببخشی به چرخ تولید و اقتصاد کشور عنوان کرد.

وی افزایش تولید، کاهش بیکاری، کاهش تورم و افزایش مصرف کالای داخلی را درگرو همدلی و همراهی خواند و گفت: اصلاح برخی مقررات و ممانعت از توسعه نامتوازن باید مدنظر باشد.
مدیر فولاد ویان کبودرآهنگ نیز گفت: مجتمع فولاد ویان قادر است شمش فولاد آلیاژی سبک ساختمانی (بیلت) به ظرفیت ۵۵۰ هزار تن سالیانه تولید کند.

بازدید مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی همدان از فولاد ویان

مجتبی حاجی شفیعی افزود: این مجتمع با صد درصد سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ۳۸۶ هزار مترمربع مساحت در مدت سه سال ساخته‌شده و مجموع سرمایه‌گذاری انجام‌شده در آن یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است.

وی تصریح کرد: از نقاط قوت فولاد ویان می‌توان به وجود مدرن‌ترین تکنولوژی تولید فولاد توسط کوره‌های قوس الکتریکی در ایران، مدیریت بخش خصوصی و تصمیم‌گیری‌های سریع و استراتژیک، بهره‌مندی از نیروی کارجوان و بومی وتوان تولیدشمش فولاد در مقاطع با سایزهای مختلف اشاره کرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار