جوادی گفت: کانون کودک و نوجوان استان همدان در این دوره از نمایشگاه تنها سازمانی است که به صورت تخصصی در حوزه کودک و نوجوان فعالیت دارد خاطرنشان کرد: یازدهمین دوره نمایشگاه کتاب همدان شامل سه بخش ناشران عمومی و ارائه کتاب‎های عمومی، ناشران تخصصی و ارائه کتاب‎های دانشگاهی، آموزشگاهی و کمک آموزشی و ناشران کودک و نوجوان و برنامه‌های جنبی و غرفه موسسه های فرهنگی است.
کد خبر: ۳۲۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲ 02 November 2016
 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: 200 عنوان کتاب و 50 عنوان تولیدات سرگرمی کانون برای کودکان و نوجوانان در یازدهمین دوره نمایشگاه کتاب همدان عرضه شده است.

عرضه 200 عنوان کتاب کودک و نوجوان در نمایشگاه بین المللی همدان
به گزارش ایرنا، سید محمد رضا جوادی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با برپایی غرفه خدمات فرهنگی، هنری، ادبی در راستای ارائه جدیدترین محصولات کتاب و سرگرمی در یازدهمین دوره نمایشگاه کتاب همدان حضوری فعال دارد.

وی ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در 2 غرفه این نمایشگاه به ارائه خدماتی همچون قصه‌گویی، کلاژ، عکاسی، کاردستی، شعرخوانی، بازی و همچنین ارائه جدیدترین کتاب های انتشارات کانون می پردازد.

وی با بیان اینکه کانون کودک و نوجوان استان همدان در این دوره از نمایشگاه تنها سازمانی است که به صورت تخصصی در حوزه کودک و نوجوان فعالیت دارد خاطرنشان کرد: یازدهمین دوره نمایشگاه کتاب همدان شامل سه بخش ناشران عمومی و ارائه کتاب‎های عمومی، ناشران تخصصی و ارائه کتاب‎های دانشگاهی، آموزشگاهی و کمک آموزشی و ناشران کودک و نوجوان و برنامه‌های جنبی و غرفه موسسه های فرهنگی است.

جوادی یادآور شد: دسترسی آسان مردم به تازه‌های نشر کشور، ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین خانواده‌ها و توجه به اقتصاد فرهنگ و رونق‎بخشی به اقتصاد نشر از اهداف برپایی نمایشگاه کتاب در همدان است.

گفتنی است نوزدهمین نمایشگاه کتاب هشتم الی سیزدهم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی دایر است و همه روزه از ساعت 14 تا 20 آماده بازدید علاقه مندان است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار