رئیس سابق دادگستری رزن از رشد 10 درصدی طلاق‌های توافقی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۴۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷ 19 October 2016
رئیس سابق دادگستری رزن از رشد 10 درصدی طلاق‌های توافقی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، ولی‌الله صابر در آئین تودیع خود، صلابت و سلامت را از شاخص‌ترین برنامه‌های خود در مدت ریاست عنوان کرد و یادآور شد: تلاش‌های انجام شده در راستای تکریم ارباب‌رجوع رضایت 95 درصدی مراجعان را در پی داشته است.

وی با اشاره به اهم وقوع جرائم در رزن، به ترتیب موادمخدر، سرقت و تصادفات را جزء سه جرائمی دانست که دارای بیشترین پرونده در دادگستری رزن هستند.

صابر در ادامه وجود چاه‌های غیر‌مجاز را از جمله معضلات کنونی شهرستان دانست و عنوان کرد: باید نسبت به انسداد چاه‌های غیرمجاز اهتمام ورزیم.

وی از انسداد بیش از 356 حلقه چاه غیرمجاز خبر داد و تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده در مدت 38 ماه حضور در شهرستان بیش از 356 حلقه چاه غیرمجاز مسدود شده که از این تعداد، 138 حلقه در سال 93، 118 حلقه در سال 94 و بیش از 100 حلقه در سالجاری مسدود شده است.

رئیس سابق دادگستری رزن در ادامه از رشد 10 درصدی طلاق‌های توافقی در رزن خبر داد و گفت: اگر از این مسأله مهم جلوگیری نشود به‌زودی با معضل اجتماعی در شهرستان مواجهه خواهیم شد.

گفتنی است؛ طی حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه کشور، اصغر خدابنده‌لو به عنوان رئیس جدید دادگستری رزن منصوب و از زحمات ولی‌الله صابر رئیس سابق نیز تقدیر شد.

اصغر خدابنده‌لو از سال 86 به عنوان دادیارو سپس به عنوان رئیس دادگاه دمق مشغول به خدمت بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار