مربیان کمیته دفاع شخصی استان همدان با رئیس شورای اسلامی شهر همدان و رئیس کمیسیون معماری شهرسازی و فنی عمرانی شورا دیدار کرده و به بیان مسایل و مشکلات حوزه فعالیت خود پرداختند.
کد خبر: ۳۱۱۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴ 16 October 2016
مربیان کمیته دفاع شخصی استان همدان با رئیس شورای اسلامی شهر همدان و رئیس کمیسیون  معماری شهرسازی و فنی عمرانی شورا دیدار کرده و به بیان مسایل و مشکلات حوزه فعالیت خود پرداختند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر  همدان، رئیس شورای اسلامی شهر همدان در این دیدار ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) به فلسفه عاشورا اشاره کرد و گفت: در طول تاریخ جنگ های فراوانی رخ داده و کشتارهای زیادی صورت گرفته است اما هیچ کدام فلسفه واقعه عاشورا و شهادت 72 تن یار باوفای سالار شهیدان را ندارند.

رضا میرزایی اضافه کرد: علی رغم گذشت 1300 تا 1400 سال از واقعه عاشورا شاهدیم هر ساله عشق و شور حسینی در بدنه جامعه به صورت خودجوش و مردمی بیشتر می شود و این نشان از مباحث اعتقادی و نفس قضیه است که هر ساله هیجان و احساسات شیعیان را تحریک می کند.

میرزایی به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم اضافه کرد: امروزه دشمنان کشور ما، ایران اسلامی را مشابه کشورهای عربی نمی بینند بلکه به عنوان نسلی با اصالت و با قدمتی چندهزار ساله می نگرند و برای تخریب بنیان خانواده ها، اعتقادات، هویت و فرهنگ ایرانی از هر ترفند و ابزاری از جمله شبکه های ماهواره ای که با هزینه های کلان توسط افراد مشکوک و صهیونسیم ها تامین می شود.

وی در این زمینه خطاب به تیم کمیته دفاع شخصی استان همدان گفت: در دنیای عصر ارتباطات و دهکده جهانی و با وجود رسانه های مجازی و ماهواره ای در چنین فضایی شما ورزشکاران وارد شده و در رشته دفاع شخصی فعالیت کرده و آموزش می دهید و این اقدام و حرکت بسیار ارزشمندی  است چرا که هم ورزش، فرهنگ و هم دفاع از بنیاد جامعه را به دنبال دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: بسیار ارزشمند است برای ورزشکارانی که در کنار پرورش جسم به پرورش روح هم بپردازند و خروجی این امر حفظ اصالت و هویت خواهد بود.

رضا میرزایی به مشکلات ورزشکاران استان و شهر همدان اشاره کرد و گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان نسبت به دیگر شورا و شهرداریهای استانهای دیگر مسئولیت سنگین تری دارد چرا که استانهای دیگر همچون اصفهان تبریز دارای کارخانجات صنعتی هستند که اسپانسر تیم های ورزشی بوده اما متاسفانه در همدان اسپانسر نداریم و تیم ها با مشکلات مالی مواجه هستند.

میرزایی با بیان اینکه تمامی مباحث عمران، فرهنگی، خدماتی، رفاهی و اجتماعی به شورا به عنوان پارلمان محلی مربوط می شود، افزود: علی رغم اینکه شهرداری همدان با محدودیت منابع مالی مواجه است اما شورا و شهرداری طی چند سال اخیر از ورزش از جمله ورزش محلات با رشته های مختلف حمایت  و مساعدت کرده است.

وی یاداور شد: با توجه به نبود اسپانسر در همدان مباحثی که برای رفع مشکلات  تیم های ورزشی از طریق شورا و شهرداری قابل پیگیری است  ما آمادگی آن راداریم تا در مواردی که دستگاه های اجرایی کم کاری کرده اند را پیگیری کنیم.

رئیس کمیسیون معماری شهرسازی و فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان نیز در این جلسه ضمن اشاره به حمایت های شورا از گروه های مختلف ورزشی در طی سه سال اخیر گفت: رویکرد شورا و شهرداری حمایت از مجموعه های ورزشی است.

 حمید رضا طبی مسرور اضافه کرد: بر این اساس مربیان و مدیران حوزه ورزشی باید ارتباط خود را با مدیریت شهری قوی تر کنند تا از ایده و نظرات آنها در زمینه ارتقای گروه های مختلف ورزشی شهر بهره گرفته شود.

طبی مسرور با بیان اینکه شورای اسلامی شهر همدان طی سه سال ار تیم های ورزشی محلات ، والیبال، فوتبال، کشتی، ورزشهای رزمی و ... حمایت کرده است اظهار کرد: شورا و شهرداری آمادگی استفاده از نظرات سازنده مربیان،پیشکسوتان و کارشناسان ورزشی و .... را دارد، افزود: سعی ما استفاده از ظرفیت و توان شهر برای ارتقای ورزش شهر و استان در سطوح ملی و بین المللی است.

شایان ذکر است در ادامه این جلسه هر یک از مربیان دفاع شخصی استان به بیان مشکلات حوزه فعالیت خود از جمله نداشتن فضا و سالن ورزشی برای تمرین،استخر، تبلیغات و ... پرداخته و خواستار کمک و حمایت شورای اسلامی شهر جهت رفع این مشکلات شدند.

گفتنی است در پایان جلسه از مربیان کمیته دفاع شخصی استان همدان تقدیر به عمل آمد.



دیدار مربیان کمیته دفاع شخصی استان با میرزایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار