در استان همدان تا ساعت 7:20 صبح امروز 24 مهر 212 هزار نفر در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن شرکت کردند.
کد خبر: ۳۱۱۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹ 15 October 2016
 رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان گفت: در استان همدان تا ساعت 7:20 صبح امروز 24 مهر 212 هزار نفر در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن شرکت کردند.

به گزارش ایسنا؛ سیداسکندر صیدایی، با اشاره به استقبال بالای مردم در روزهای گذشته برای ثبت‌نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن سال 95، اظهار کرد: جمعیت شرکت‌کننده در سرشماری اینترنتی 10 هزار نفر بود که این میزان در 2 روز گذشته به 212 هزار نفر رسید.

وی از تمدید مهلت سرشماری اینترنتی در کشور خبر داد و تصریح کرد: به علت استقبال بالا از سرشماری اینترنتی مهلت شرکت در این سرشماری تا پایان روز 27 مهرماه تمدید شده است.

فامنین رتبه نخست مشارکت در سرشماری اینترنتی

وی با بیان اینکه تا کنون 65 هزار خانوار در سرشماری اینترنتی سال 95 شرکت کرده‌اند، عنوان کرد: در استان همدان 65 هزار خانوار در سرشماری اینترنتی شرکت داشته‌اند که شهرستان فامنین با 15 درصد رتبه اول مشارکت در سرشماری را به خود اختصاص داده است.

صیدایی بیان کرد: شهرستان همدان با مشارکت 13 درصدی دومین جایگاه در سرشماری اینترنتی سال 95 را دارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان یادآور شد: با توجه به آخرین آمار سرشماری سال 90، در استان همدان 500 هزار خانوار زندگی می‌کنند.

وی درباره وضعیت استان همدان در سرشماری اینترنتی سال 95، عنوان کرد: استان همدان از نظر تعداد جمعیت شرکت‌کننده در سرشماری اینترنتی از برخی استان‌ها جلوتر است اما با توجه به اینکه ضریب نفوذ اینترنت در استان بالا بوده، انتظار از استان همدان بیشتر است.

آغاز سرشماری حضوری از 28 مهرماه

صیدایی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سرشماری اینترنتی تمدید شده است سرشماری حضوری از 28 مهرماه آغاز خواهد شد و تا 28 آبان به مدت یک‌ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به جوایز مشارکت در سرشماری اینترنتی، بیان کرد: به منظور تشویق و ترغیب مشارکت در سرشماری اینترنتی 1000 جایزه ملی یک میلیون تومانی و تعدادی جوایز دیگر در فرمانداری‌ها درنظر گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار