رضا حاتمی کاپیتان تیم پاس همدان از کم‌لطفی‌های صورت گرفته نسبت به این تیم در فصل جاری انتقاد کرد.
کد خبر: ۳۱۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰ 15 October 2016
رضا حاتمی کاپیتان تیم پاس همدان از کم‌لطفی‌های صورت گرفته نسبت به این تیم در فصل جاری انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، حاتمی پس از مدتی مصدومیت بار دیگر دیروز وارد زمین شد تا در برتری شیرین تیمش مقابل شاهین بوشهر سهمی داشته باشد.

مدافع میانی پاس همدان در پایان بازی گفت: اين تيم فقط نامش پاس است اما در واقع حمایت لازم نمی‌شود. همه ساله بودجه کلان برای این تیم اختصاص دادند و نتیجه‌ای حاصل نشد اما امسال که تیم روی ریل نتیجه‌گیری قرار گرفته و بودجه معمولی برای تیم بسته شده، متأسفانه مسئولان ارشد استان تیم را رها کرده‌اند.

حاتمی اضافه کرد: به قول معروف ما برادری خود را ثابت کرده‌ایم و هفته ششم تیم را در صدر جدول قرار دادیم در حالیکه هیچ حمایتی صورت نگرفت. حال نوبت مسئولان استان است که تیم را مورد حمایت به موقع قرار دهند.

وی بیان کرد: برخی در گذشته از این تیم خوب به منافع شخصی رسیدند و غارت کردند اما نباید این رفتار ناجوانمردانه را به حساب امسالی‌ها بگذارند چرا که همه با جان و دل تلاش می‌کنیم.

وی افزود: دیروز هم شخص مدیرکل ورزش و جوانان استان در ورزشگاه حضور داشت. منعم دیدند در برابر تیمی که میلیاردی هزینه کرده چطور بازی کردیم و نتیجه گرفتیم.

کاپیتان با تجربه پاس در عین حال تصریح کرد: البته تيم شاهين هم از مربي با دانش و با تجربه‌اى برخوردار بود و حتى بازيكنان اين تيم همه در سطح بالايى بودند اما بازيكنان جوان و با انگيزه ما قدرت خودنمايى را از تيم بوشهرى گرفتند و حتی اگر كمى دقت داشتيم ميتوانستيم با گل‌هاى بيشترى بازي را به سود خود تمام کنیم.

وی با قدردانی از هواداران فوتبال‌دوست همدان گفت: تشكر ويژه از هواداران و تماشاگران با اخلاق و فهيم همدان دارم كه دیروز در اين بازى مهم با تشویق‌های گرم خود سنگ تمام گذاشتند. امیدوارم هميشه در بازی‌های خانگی همين حمايت‌ها را تداوم ببخشند.

وی با اشاره به بازی فردای تیم شهرداری همدان مقابل سردار بوکان گفت: همه با هم دیروز به ورزشگاه شهدای قدس می‌رویم و یکصدا شهرداری را تشویق می‌کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار