رقیبان ما در لیگ دسته دوم فوتبال تیم‌های بسیار قدرتمند و تا دندان مسلح هستند و نتیجه‌گیری در این شرایط بسیار دشوار است.
کد خبر: ۳۱۱۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱ 14 October 2016
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: رقیبان ما در لیگ دسته دوم فوتبال تیم‌های بسیار قدرتمند و تا دندان مسلح هستند و نتیجه‌گیری در این شرایط بسیار دشوار است.

به گزارش مهر، هادی گل محمدی ا اشاره به شرایط گروه شهرداری همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور اظهار داشت: تیم‌های حاضر در گروه ما از لحاظ کیفیت بازیکنان و امکانات در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و ما هم در این زمینه باید خود را تقویت کنیم و باید مسئولان استان نگاه ویژه‌ای هم به تیم ما هم به تیم فوتبال پاس در ادامه مسابقات داشته باشند.

وی افزود: اگر با روند فعلی مسابقات را ادامه دهیم به‌طورقطع هر دو تیم استان در لیگ دسته دوم دچار مشکل خواهند شد ما از لحاظ امکانات و مالی از تیم‌های لیگ دسته دومی عقب هستیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان بابیان اینکه تیم‌های گروه ما در لیگ دسته دوم فوتبال تا دندان مسلح هستند، گفت: تمام تیم‌های گروه ما یکی از یکی با کیفیت‌تر از لحاظ امکانات و شرایط مالی هستند و این موضوع می‌طلبد که به شهرداری و پاس مسئولان برای کسب نتیجه توجه بهتری کنند.

گل محمدی خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد نتیجه‌گیری در فوتبال به مسائل بیرون از زمین مربوط است و اگر ما می‌خواهیم نتیجه بگیریم اول باید در بیرون از زمین به نتیجه مطلوب برسیم.

وی با اشاره به‌تساوی هفته گذشته شهرداری همدان برابر کارا شیراز بیان کرد: شناخت زیادی از این تیم نداشتیم و کارا شیراز در هر بازی با تاکتیک، سیستم و بازیکنان متفاوتی به میدان رفته بود که این موضوع کار ما را دشوار کرده بود اما کارا شیراز از بازیکنان لیگ یکی و خوبی برخوردار بود همچنین جمشید قدیری مربی کارا یک مربی باتجربه لیگ یکی است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: شرایط آب و هوایی در ۳۰ دقیقه اول مسابقه ما را دچار مشکل کرد اما با گذشت زمان به بازی مسلط‌تر شدیم در کل هر دو تیم بازی پایاپایی را انجام دادند اما اگر کمی ما قدر موقعیت‌های خود را می‌دانستیم می‌توانستیم پیروز از این میدان خارج شویم.

وی بابیان اینکه از روند نتیجه‌گیری تیمم رضایت کامل را دارم، گفت: بعد از بازی با پاس به دنبال این بودیم در بازی‌های خانگی ببریم و در بیرون از خانه نیز حداقل امتیازات را کسب کنیم که تا به اینجا به نظرم موفق عمل کرده‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار