از روز جمعه با کاهش اونس طلا در بازارهای جهانی قیمت طلا با کاهش مواجه شده است.
کد خبر: ۳۱۰۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 10 October 2016
رئیس اتحادیه طلا و جواهر همدان با اشاره به سیر نزولی قیمت طلا از آغاز هفته جاری، گفت: از روز جمعه با کاهش اونس طلا در بازارهای جهانی قیمت طلا با کاهش مواجه شده است.

به گزارش ایسنا، مهدی غلامی با بیان اینکه هر گرم طلای 18 عیار در روز شنبه به قیمت 112 هزار تومان خرید و فروش می‌شد، اظهارکرد: قیمت طلا از ابتدای هفته در بازار همدان با کاهش3000 تومانی مواجه شد به طوریکه هر گرم طلای 18 عیار در روز دوشنبه 19 مهر 110 هزار  تومان رسیده است.
 
وی تصریح کرد: هر قطعه تمام سکه بهارآزادی طرح قدیم یک میلیون و 84 هزار تومان و هر عدد سکه طرح جدید یک میلیون و 85 هزار تومان در بازار امروز 19 مهر ماه معامله می‌شود.
غلامی ادامه داد: قیمت هر عدد نیم سکه در بازار امروز نیز 548 هزار تومان بوده و هر قطعه ربع سکه به قیمت 285 هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر همدان یادآور شد: همچنین هر عد سکه یک گرمی 185 هزار تومان به فروش می‌رسد.
 
در حالیکه قیمت جهانی طلا در هفته‌ای که گذشت بیش از 5 درصد کاهش یافته و بدترین عملکرد هفتگی از اواسط 2013 میلادی را بر جای گذاشته است، استراتژیست ارشد موسسه مالی ولس فارگوی آمریکا بر این باور است که این احتمال وجود دارد که قیمت طلا 200 دلار دیگر نیز کاهش یابد.
 
این احتمال وجود دارد که قیمت طلا با افت شدیدتری روبرو شود به‌طوریکه در این گزارش آمده است احتمالا قیمت هر اونس طلا به زودی به سطح 1050 دلاری باز خواهد گشت.در حال حاضر قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1265 دلار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار