فرمانده سپاه انصارالحسین همدان گفت: اخلاص، نکته آموزنده زندگی سردار شهید همدانی است.
کد خبر: ۳۰۸۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲ 08 October 2016
فرمانده سپاه انصارالحسین همدان گفت: اخلاص، نکته آموزنده زندگی سردار شهید همدانی است.
 
به گزارش ایسنا، سردار غلامعلی ابوحمزه در نخستین مراسم سالگرد شهادت سردار شهید حاج حسین همدانی  در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان اظهار کرد: برگزاری مراسم سالگرد و یادبود برای شهیدان از آن جهت حائز اهمیت است که ما نیازمند زنده نگهداشتن معارف این شهدا هستیم تا راه، هدف و مسیر آنها را برای خود و آیندگان الگو قرار دهیم.

وی با بیان اینکه امنیت کشور به واسطه شهدا بوده و باید اهمیت آن را درک کرد، گفت: اخلاص، نکته آموزنده زندگی سردار شهید همدانی است.

وی افزود: مراسم سالگرد شهدا درس، تعمق، تدبر و آموزش برای ماست چراکه باید مشخص شود انسانی مثل حاج حسین همدانی در طول 40 سال خدمات ارزنده از سال 1354 تا 1394 چه کرده که این‌چنین در دل مردم جا گرفته و نه تنها در سطح کشور، بلکه در منطقه و جهان مطرح شده است.

ابوحمزه با طرح این سوال که سردار شهید همدانی چه کرد که این چنین اوج گرفت و در قلوب جا باز کرد و امروز با گذشت یک سال از شهادت این عزیز بزرگوار همه دل‌ها و قلب‌ها به یاد و عشق او اشک می‌ریزند و این‌چنین باور دارند تصریح کرد: این شهید والا مقام با خدمات بسیار ارزنده و بسیار ارزشمند خود پیام‌رسان انقلاب اسلامی و عاشورای حسینی به قلوب ملت مسلمان در کشورهای منطقه و شمال آفریقا شده است.

وی با اشاره به حضور میهمانانی از لبنان، سوریه و .... در این مراسم تبیین کرد:  آنچه نیازمند بوده و هست از این مجالس درس بگیریم این نکته کلیدی است که این شهید را اوج داد و علت اینکه تشییع پیکیر عظیم در تهران و همدان شکل گرفت اخلاص سردار شهید همدانی بود و نخستین نکته ای که از سردار شهید همدانی می‌توان آموخت انجام دادن کار برای مردم و با هدف رضای خداوند بوده است.

وی تصریح کرد: نقش شهدا در ایجاد امنیت بسیار تعیین‌کننده و اثرگذار است و نقش شهدای گرانقدر همچون شهید محمد زارع الوانی و سه شهید شناسایی شده از دوران دفاع مقدس در تامین امنیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

این مقام مسئول با اشاره به تأثیر عملکرد شهدا در بسترسازی امنیت ایران در منطقه و جهان، عنوان کرد: این امنیت و اقتدار به واسطه شهدا بوده و باید ارزش آن را به خوبی درک کرد و از آن الگو گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار