معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا گفت: ایران اسلامی رهبری جهان اسلام را به دست گرفته و مدیریت میکند.
کد خبر: ۳۰۸۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹ 08 October 2016
معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا گفت: ایران اسلامی رهبری جهان اسلام را به دست گرفته و مدیریت میکند.

به گزارش ایسنا، سردار علی شادمانی در مراسم سالگرد شهید همدانی و وداع با شهید طهماسبی در همدان, عنوان کرد: خاورمیانه منطقه ای جنگ زده و در معرض انواع جنگ های نظامی، نرم، جنگ فرهنگی و ... است و از نظر سیاسی با دولت هایی با ساختارهای مستبد و ظالم مختلف مواجه بوده اما ایران اسلامی تنها کشور انقلابی و مستقل است.

وی با بیان اینکه از نظر سیاسی وجود این دولت های مستبد در منطقه موجب شده که کشورهای اسلامی در معرض تهدیدات جدی قرار گیرند, افزود: امروز این دولت های مستبد با شدت تمام و ولع به دنبال غارت منابع ملت های مسلمان هستند.

شادمانی تصریح کرد: از نظر وضعیت تروریستی دو رژیم نابکار تروریسم پرور و نژاد پرست و کودک کش رژیم جعلی اسراییل و رژیم منحوس آل سعود در منطقه هستند و امنیت را از منطقه سلب کرده اند.

وی با اشاره به اینکه وجود کشورهای تروریست و حامی تروریست منطقه را ناامن کرده است، ادامه داد: همه شیاطین و کفار و وابستگان آنها درصدد هستند منطقه خاورمیانه را تبدیل به آنچه خود می خوانند، کرده و با ایجاد وابستگی کشورهای اسلامی به خود ورود خود را به این کشورها یشتر کنند.

وی با تاکید بر اینکه آنها به دنبال از بین بردن اسلام و سیطره بر منطقه هستند تا امنیت اسراییل بیشتر شود، تصریح کرد: ملت رشید ایران نیز در راس رهبری که دارند، ایستاده اند تا با هم پیمانان خود و با یاری خدا این خاورمیانه را خاورمیانه اسلامی کنند.

وی ادامه داد: آنچه امروز در منطقه در حال انجام است این است که عده ای هر چه دارند بسیج کرده اند که اسلام را از منطقه گرفته و خاورمیانه جدیدی ایجاد کنند که این را به گور خواهند برد.

شادمانی یادآور شد: حمله به افغانستان، فلسطین، عراق، لبنان و لشگرکشی با هزینه های میلیاردی و ایجاد بی تحرکی و بیماری روانی نتیجه ای نداشت و تنها آبروی آنها از بین رفت.

وی با تاکید بر اینکه امروز به یمن الهی و به حرمت خون های پاک شهدا،  وفاداری ملت و رهبر معظم انقلاب  در اوج قدرت هستیم، گفت: ملت ایران همان جنگ تحمیلی را هم به فرصت تبدیل کرده و از فرصت ها ظرفیت ایجاد کردند، از همان ظرفیت قدرت تولید کردند و این قدرت اکنون تولید شده و اکنون در منطقه همه پیروزی ها را از آن خود کرده اند.

وی بیان کرد: امروز در سوریه می بینید که آمریکا و اسراییل از تروریست ها حمایت می کنند و این در حالیست که ایران اسلامی رهبری جهان اسلام را به دست گرفته و مدیریت می کند.

شادمانی با اشاره به اینکه آنچه امروز پشتوانه ماست، دعای شهیدان است که نظاره گر کشور هستند و در عین حال برای ملت دعا می کنند, گفت: دشمنان بدانند در ایران اسلامی هزاران باکری، سلیمانی و همدانی داریم و خوشحالیم که پرچم سرداران بر زمین نمی افتد.

وی در بخش دیگری با بیان اینکه شهیدان در راه خدا با خدا معامله می کنند، اظهارکرد: در این معامله که مومن مجاهد جان و مال خود را می دهد خداوند بهشت را برای بهای این ایمان و فداکاری می دهد.

وی با اشاره به اینکه در قرآن از عظمت شهید بسیار آمده است، تصریح کرد: خیلی ها نیمه راه از عهدی که دارند، جدا شدند اما خیلی ها همچو شهید همدانی ماندند به طوریکه این افراد وفاداری را از حضرت عباس(ع) الگوبرداری کردند.

وی با بیان اینکه سردار شهید همدانی درس ایستادگی را از پیشوای خود حضرت عباس(ع) داشت، افزود: وفاداری نه در صلح و آرامش بلکه ماندن بر اثر پیمان در اوج سختی ها و دشواری هاست و برای اینکه این عنصر انسان ساز در فرد تقویت شود باید دین و ایمان را تقویت کرد.

شادمانی اضافه کرد: شهید همدانی آنچنان در وجود خود ولایتمداری را تقویت کرد که لحظه ای کم نیاورد و این عنصری ارزشمند است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار