مدیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه الکامپ و اولین نمایشگاه آموزش و خدمات آموزشی استان همدان گفت: امسال یازدهمین نمایشگاه الکامپ در حال برگزاری است که تعدادی زیادی از افرادعلاقمند وفعال در حوزه الکامپ حضور دارند.
کد خبر: ۳۰۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳ 06 October 2016
مدیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه الکامپ و اولین نمایشگاه آموزش و خدمات آموزشی استان همدان گفت: امسال یازدهمین نمایشگاه الکامپ در حال برگزاری است که  تعدادی زیادی از افرادعلاقمند وفعال در حوزه الکامپ حضور دارند.

سعید ثقه ای در گفتگو با تابناک همدان با اشاره به حوزه فعالیت الکامپ، افزود: در همین راستا  تصمیم به برپایی  نمایشگاهی به عنوان نمایشگاه  آموزش، ویژه و مختص الکامپ گرفتیم و اولین نمایشگاه آموزشی را همزمان با یازدهمین نمایشگاه الکامپ برگزار کردیم .
 وی یاد آور شد : استقبال مردم و فعالین این حوزه بسیار قابل توجه بوده است حتی افراد غیر حرفه ای نیز استقبال کردند که این خود جای بسی خوشحالی است .

وی با تاکید براینکه در حوزه الکامپ بعضی از شرکت ها متقاضی آموزش بودند، خاطر نشان ساخت: اولین نمایشگاه الکامپ در مرداد ماه قرار بود به صورت مستقل برگزار شود که به دلیل تعطیلی دانشگاهها و مدارس به مهر ماه موکول شد. 

سعید ثقه ای خاطر نشان ساخت: امسال نمایشگاه الکامپ را با آموزش  ادغام  کرده ایم و قراراست  یکی دوسال به همین منوال نمایشگاه برگزار شود تا  به امید خدا در سال های بعد نمایشگاه آموزش به صورت مستقل برگزار خواهد شد.

 وی  با بیان اینکه  زمان مناسب برگزاری نمایشگاه ویژه آموزش احتمالا اواخر اردیبهشت واوایل خرداد باشد، ابراز کرد: در حال حاضراز تاریخ 12 تا 16 مهر ماه هر روزه ساعت 15 تا 20 این نمایشگاه  شروع شده که بیش از64 شرکت، موسسه و سازمان شرکت کرده اند.

ثقه ای یاد آور شد: تقریبا نیمی از شرکت کنندگان در این نمایشگاه  درحوزه الکامپ و مابقی درحوزه آموزش ها ی مربوط به الکامپ ویا آموزش هایی اعم از آموزش های کنکوری و علمی ، آموزش موسیقی وآموزش های خاص و تخصصی در حوزه الکامپ فعالیت می کنند.

سعید ثقه ای با اشاره به کیفیت آموزش ها ی الکامپ گفت: شرکت های کامپیوتری در حوزه لپ تاپ، کامپیوتر و تبلت، شرکت های موبایل ، شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت و شرکت های ارائه دهنده دوربین های مدار بسته سیستم های امنیتی حفاظتی از آموزش ها در حوزه الکامپ هستند،که آموزش های خوبی را برای علاقمندان ارایه داده اند.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات گسترده ای در سطح شهر با توجه به پیش رو بودن ایام عزاداری محرم انجام شد ، افزود: رسانه ها و سایتهای اطلاع رسانی ما را در امر اطلاع رسانی برای برگزاری نمایشگاه یاری کردند .

مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ در پایان خاطر نشان ساخت: هر سال تجربیات مختلفی در اجرای نمایشگاه ها داریم که در برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه های بعدی مارا یاری خواهد ساخت.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار