پارکینگ خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین با اعتبار 400 میلیارد ریال در میدان شاهد شهر همدان افتتاح شد.
کد خبر: ۳۰۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹ 06 October 2016
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهری و حومه شهر همدان گفت: پارکینگ خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین با اعتبار 400 میلیارد ریال در میدان شاهد شهر همدان افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، مهران حاجیان در آئین افتتاح پارکینگ خودروهای سنگین در میدان شاهد شهر همدان، اظهار کرد: پارکینگی که در این فضا احداث شده است، زمینی بود که از قبل در اختیار شهرداری بود اما بلااستفاده و بایر رها شده بود و با توجه به اینکه در سطح شهر به ویژه اطراف میدان شاهد وسائط نقلیه سنگینی از جمله کامیون‌ها، بیل‌های مکانیکی، وسایل راه‌سازی، کمپرسور و ... وجود دارند که هم از دید و منظر شهری جلوه مناسبی ندارند و هم در تردد مسیرهای مختلف باعث خرابی و از بین رفتن زیرساخت‌های شهری، آسفالت  و... می‌شوند، مترصد احداث پاریکنگ در این زمین شدیم.

وی افزود: تا کنون مکان معینی برای مراجعه مردمی که برای در اختیار گرفتن وسایل و خودروهایی که در احداث ساختمان یا راه نیاز داشتند، وجود نداشت و پراکندگی این خودروها در نقاط مختلف علاوه بر اغتشاشات بصری و خدماتی، اسباب زحمت مردم بود بنابراین بر آن شدیم تا خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین و ماشین‌آلات کارگاهی را در این مکان ساماندهی کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه اجرای این پروژه با کمک راهنمایی و رانندگی شکل گرفته است، عنوان کرد: خوشبختانه با توجه به آسفالت شدن محوطه این پارکینگ و اقدامات رفاهی اولیه که در آن منظور شده است، استقبال و همکاری رانندگان این خودروها نیز در این ساماندهی به نحو مطلوب بوده است و خود این رانندگان هم برای خدمت‌رسانی شایسته با نوبت‌دهی بین خود تقسیم کار کرده‌اند به این ترتیب علاوه بر رفع هرج و مرجی که در گذشته در این موضوع وجود داشت، دسترسی مردم به خودروها و ماشین‌آلات کارگاهی تسهیل شده و تردد و عبور و مرور این خودروها در سطح شهر کاهش یافته، در نتیجه آسیب‌ کمتری به آسفالت و زیرساخت‌های شهری وارد می‌شود.

وی با بیان اینکه درصدد هستیم در نقاط دیگر شهر نیز پارکینگ‌هایی نظیر این مجموعه ایجاد شود، گفت: زمینی در آزادشهر برای استقرار کامیون‌های حامل مصالح ساختمانی مثل آجر، ماسه و سیمان دیده شده تا هم تمرکز و تجمیع آنها آرامش بیشتری برای مردم داشته باشد و هم گوشه‌ای از کار خدمات‌دهی شهرداری را تسهیل کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار