رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی باند کلاهبرداران در همدان و کشف ۳۱ فقره کلاهبرداری خبر داد.
کد خبر: ۳۰۶۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ 04 October 2016
رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی باند کلاهبرداران در همدان و کشف ۳۱ فقره کلاهبرداری خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ رضا زارعی پیش از ظهر سه شنبه در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران از شناسایی باند کلاهبرداران در همدان و کشف ۳۱ فقره کلاهبرداری خبر داد.

وی گفت: مالباخته های زیادی با گواهی عدم پرداخت چک به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس مراجعه و اعلام می کردند فردی با همدستی ۳نفر دیگر با تأسیس شرکتی و اجاره محلی برای نگهداری کالاهای خریداری شده، اقدام به خرید اجناس مواد غذایی از بازاریان همدان به صورت نقدی و چکی کرده و پس از مدتی با جلب اعتماد مالباختگان، اجناس زیادی به صورت چک مدت دار با وعده های دروغین خریداری و از محل متواری می شوند.

وی ادامه داد: به دلیل تعداد زیاد شکایت ها در بازار همدان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت که در این رابطه تعداد ۲ نفر از متهمان شناسایی و سپس محل یکی از آنان شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان افزود: متهم در تحقیقات صورت گرفته به جرم خود اعتراف کرد و با پیگیری های دقیق محل حضور یکی دیگر از متهمان در یکی از شهرستان ها شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ زارعی بیان کرد: متهمان با مواجه شدن با دلایل و مدارک مستند، به تعداد ۳۱ فقره کلاهبرداری به ارزش ۶ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال معترف و ضمن تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و با قرار وثیقه روانه زندان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار