حادثه ای امروز آتش نشانی را به محل بلوار کاشانی همدان کشاند؛ یک دختر دانش آموز هنگام عبور از عرض بلوار، پایش لای نرده پل آهنی کف خیابان گیر کرد تا آتش نشانان برای کمک راهی شوند.
کد خبر: ۳۰۶۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴ 04 October 2016
حادثه ای امروز آتش نشانی را به محل بلوار کاشانی همدان کشاند؛ یک دختر دانش آموز هنگام عبور از عرض بلوار، پایش لای نرده پل آهنی کف خیابان گیر کرد تا آتش نشانان برای کمک راهی شوند.

به گزارش مهر، ظهر سه شنبه و هنگام عبور یکی از دانش آموزان از عرض بلوار کاشانی همدان، پای این دانش آموز دختر لای نرده پل اهنی کف خیابان گیر کرد تا آتش نشانان به کمک بیایند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان در این خصوص در گفتگو با مهر اظهارداشت: در پی این رخداد ساعت ۱۲و ۳۸ دقیقه سه شنبه پرسنل آتش نشانی همدان برای انجام عملیات رهاسازی پای دختر دبیرستانی از لای نرده پل آهنی به محل اعزام شدند.

محمدرضا بیاناتی با بیان اینکه این عملیات در ابتدای بلوار کاشانی همدان انجام و اکیپ امداد و نجات ایستگاه مرکزی آتش نشانی همدان برای رهاسازی پای این دانش آموز ۲۵ دقیقه زمان صرف کرد، گفت: در این حادثه با حضور سریع آتش نشانان پای دختر دانش آموز بدون صدمه از میان نرده های کف خیابان آزاد شد.

بیاناتی همچنین در ادامه در خصوص عملیات انجام شده طی ۲۴ ساعت گذشته در همدان گفت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات، ۴ عملیات اطفای حریق و یک عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش نشانان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته شهروندان ۳۲۴ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند که از این تعداد تماس ۵ مورد منجر به عملیات شده، ۶ تماس برای مشاوره و راهنمایی بوده، ۴۰ تماس اشتباه و متاسفانه ۲۷۳ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی عملیات انجام شده را ۴ مورد آتش سوزی شامل حریق باغ در پشت بیمارستان فرشچیان، حریق ضایعات در پشت میدان بار مهدیه، حریق درختان در بلوار ارم حریق عمدی مراتع و پوشش گیاهی در بلوار فرودگاه عنوان کرد.

بیاناتی گفت: همچنین یک مورد عملیات امداد و نجات شامل عملیات امداد و نجات در سقوط از نردبان در بلوار آزادگان توسط آتش نشانان به انجام رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار