استاندار همدان بر لزوم اجرای دقیق طرح تحول نظام سلامت در همدان تاکید کرد و گفت: اجرای دقیق طرح تحول نظام سلامت از دغدغه های استان همدان است.
کد خبر: ۳۰۵۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳ 03 October 2016
استاندار همدان بر لزوم اجرای دقیق طرح تحول نظام سلامت در همدان تاکید کرد و گفت: اجرای دقیق طرح تحول نظام سلامت از دغدغه های استان همدان است.

به گزارش مهر، محمدناصر نیکبخت در جلسه بررسی پروژه های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: طرح تحول نظام سلامت و مراحل آن بسیار مهم و اجرای دقیق آن از دغدغه های استان است.

استاندار همدان با بیان اینکه از وزیر بهداشت و درمان و ایده های خوبی که برای خدمت دارد و از مدیران و تمامی پرسنل دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در اجرای طرح تحول نظام سلامت قدردانی می کنم، گفت: حمایت از اجرای ۲۷۰ پروژه دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز از دغدغه های استان همدان است.

وی با بیان اینکه باید با تشکیل کمیته ای، طرح تحول نظام سلامت در بهبود استاندارد فضاهای فیزیکی واحدهای درمانی و خانه های بهداشت استان همدان در اجرای توافقنامه  مشارکت مالی با وزارت بهداشت و درمان پیگیری شود، گفت: ارتقای خدمات جامع همگانی در حوزه بهداشت باید مدنظر باشد.

استاندار همدان هدف از برگزاری این جلسه را اجرایی کردن تفاهم نامه مابین وزارت بهداشت، استانداری و دانشگاه علوم پزشکی همدان با موضوع احداث ۲۷۰  پروژه با اعتباری برابر ۱۰۴۷۵ میلیارد ریال به منظور اجرایی شدن تعهدات دانشگاه عنوان و با ابراز رضایت از انعقاد این تفاهم نامه مهم، آمادگی خود را برای مشارکت در این پروژه عظیم استانی اعلام کرد.

نیکبخت تشکیل کمیته استانی با حضور فرمانداران و روسای شبکه ها به ریاست معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان را خواستار شد و گفت: طبق تصمیم گیریها این موضوع برای انجام سایر هماهنگی‌ها در شورای برنامه ریزی استان همدان مطرح می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار