هشدار هواشناسی به کشاورزان؛
طی 24 ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، گاهی نیمه‌ابری همراه با افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۳۰۵۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴ 02 October 2016
مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: دمای امشب همدان تا حد سرمازدگی محصولات کشاورزی نظیر گوجه‌فرنگی، انگور و خیار پیش می‌رود.

به گزارش تابناک همدان، نادر پیرتاج‌همدانی، اعلام کرد: طی 24 ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، گاهی نیمه‌ابری همراه با افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در روز گذشته میزان بارندگی در شهرستان نهاوند به یک میلیمتر رسیده است، تصریح کرد: تا چند روز آینده سامانه بارشی وارد استان نخواهد شد.

پیرتاج‌همدانی حداقل دمای شب گذشته همدان را 4 درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود این دما طی امشب به صفر درجه برسد.

این کارشناس پیش‌بینی هواشناسی اظهار کرد: با افت دما و رسیدن به دمای صفر درجه‌ای، سرمازدگی محصولاتی نظیر گوجه‌فرنگی، خیار و انگور دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به اینکه از فردا بعدازظهر تا اواخر هفته به تدریج دمای استان افزایش پیدا می‌کند، حداقل دمای دیشب همدان را 4 درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: این در حالیست که در گرم‌ترین ساعات خود به 19 درجه سانتیگراد رسیده است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: گرم‌ترین شهرستان استان در روز گذشته با دمای 22 درجه سانتیگراد مربوط به نهاوند بوده و فامنین و همدان با دمای 4 درجه‌ای در گروه خنک‌ترین نقاط استان قرار گرفته‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار