عدم تطابق زمان شروع سانس فیلم‎ها در سایت حوزه هنری همدان و گیشه موجب سردرگمی مخاطبان سینما شد.
کد خبر: ۳۰۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 02 October 2016
عدم تطابق زمان شروع سانس فیلم‎ها در سایت حوزه هنری همدان و گیشه موجب سردرگمی مخاطبان سینما شد.

به گزارش فارس، این روزها با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی به اینترنت، نوع ارتباطات رنگ و بوی دیگری گرفته و افراد به راحتی به نیازهای روزمره خود دسترسی می‌یابند.

دیگر با مراجعه به سایت و یا کانال اطلاع‎رسانی یک مجموعه می‌توان اطلاعات لازم را از آن برداشت کرد، اما گاهی به‌روز نبودن این ابزار اطلاعاتی می‌تواند موجب سردرگمی مخاطبان شود.

حوزه هنری یکی از مراکز فرهنگی است که علاقه‎مندان به فرهنگ و هنر شاید روزانه بارها و بارها با مراجعه به این سایت درصدد کسب اطلاعات مورد نظر از آن باشند؛ بیشترین موردی که افراد به این سایت مراجعه می‌کنند، کسب اطلاع از ساعت اکران فیلم‎های سینماهاست؛ اما تفاوت ساعت اعلام شده بر روی این سایت و ساعت اکران فیلم‎های سینمایی باعث نارضایتی و سردرگمی مخاطبان شده است!

یکی از شهروندان در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در یک روز تعطیل تصمیم گرفتم به سینما بروم، با مراجعه به سایت این اداره، سانس مد نظرم را انتخاب کردم، با مراجعه به سینما متوجه شدم ساعت اکران فیلم با ساعتی که روی سایت درج شده، فرق دارد.

وی با بیان اینکه وقتی به مسؤول گیشه به خاطر این وضعیت اعتراض کردم، ابراز بی‎اطلاعی کرد، گفت: قطعاً باید نسبت به به‎روزرسانی اطلاعات در سایت‎ها اقدام شود.

وی با بیان اینکه باید به وقت مردم بها داده شود، افزود: با توجه به اینکه مردم، اغلب از طریق سایت، اطلاعات مورد نیاز خود را به دست می‎آورند، به‎روز نبودن یک سایت فرهنگی جای تعجب و تأمل دارد!

یک شهروند دیگر نیز با ابراز نارضایتی از این موضوع گفت: بنده نیز بعد از برنامه‎ریزی، برای مشاهده فیلم مورد علاقه‎ام، یک سانس را انتخاب کردم که بعد از مراجعه به سینما برای تهیه بلیت، متوجه شدم ساعت اکران فیلم بر روی سایت حوزه هنری با ساعت اکران آن در سینما یک ساعت تفاوت دارد.

وی اظهار کرد: جالب اینکه بعد از کمی پیگیری متوجه شدم، این مجموعه هنری یک کانال اطلاع‎رسانی هم دایر کرده است، که این ساعت درست اکران فیلم‎ها در کانال اطلاع‎رسانی می‌شود.

این شهروند با طرح این سوال که آیا همه مردم از وجود این کانال اطلاع دارند؟ گفت: ضمن اینکه به فرض هم چنین باشد! باید در هر صورت نحوه اطلاع‎رسانی از هر طریقی و یا هر ابزاری، هماهنگ و واحد باشد نه اینکه مردم را سردرگم کنند.

وی ادامه داد: وقتی از دیدن فیلم دلخواهم در سینما قدس ناامید شدم، تصمیم گرفتم به سمت سینما فلسطین رفته و فیلم دیگری را تماشا کنم، جالب آنکه این بار سانس اکران فیلم به برگزاری تئاتر اختصاص داده شده بود و باز هم دریغ از یک اطلاع‎رسانی در سایت و یا کانال!

با توجه به اینکه تنظیم زمان سانس‌های ذکر شده در سایت حوزه هنری با آنچه بر رو گیشه‌هاست و یا در کانال تگلرامی اطلاع‎رسانی می‎شود، آنقدر زمان‌بر نیست، انتظار می‌رود دست‌‎اندرکاران این مجموعه با انجام این کار مانع از بروز چنین اتفاقاتی شوند تا مخاطبان سینما بتوانند طبق زمان‌بندی از فیلم‌های دلخواه خود را به تماشا بنشینند.

اگر به جای فیلم سینمایی قرار است سالن برای اجرای تئاتر در اختیار قرار گیرد نیز می‌توان در سایت اطلاع‌رسانی کرد تا هم علاقه‎مندان به تئاتر برای دیدن نمایش مراجعه کنند و هم کسانی که به سینما مراجعه می‌کنند با در بسته مواجه نشوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار