سرپرست کمیته امداد شهرستان رزن با بیان اینکه این شهرستان دارای ظرفیت خوبی در کمک به محرومان است، گفت: باید به صورت منسجم و برنامه‌ریزی شده در راستای استفاده هر چه بهتر از این ظرفیت‌ها و فعالسازی آنها گام برداشت.
کد خبر: ۳۰۴۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ 01 October 2016
سرپرست کمیته امداد شهرستان رزن با بیان اینکه این شهرستان دارای ظرفیت خوبی در کمک به محرومان است، گفت: باید به صورت منسجم و برنامه‌ریزی شده در راستای استفاده هر چه بهتر از این ظرفیت‌ها و فعالسازی آنها گام برداشت.

به گزارش ایسنا، محمد رسولی در ستاد تامین جهیزیه شهرستان رزن، اظهار کرد: در سال گذشته 130 مورد جهیزیه با مبلغی افزون بر 282 میلیون تومان برای نوعروسان تدمین شده که از این میزان 70 میلیون تومان توسط خیرین پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در 6 ماهه نخست امسال 58 مورد جهیزیه با 140 میلیون تومان هزینه به نوعروسان شهرستان رزن پرداخت شده است.

رسولی کمک هزینه تامین هر جهیزیه در سالجاری را 2.5 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: با تشکیل هر پرونده علاوه برکمک‌های مالی با برگزاری دوره‌های آموزشی به زوج‌های جوان خدمات ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه 3200 خانوار در شهرستان رزن تحت پوشش کمیته امداد هستند، تصریح کرد: علاوه بر خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد، خانواده‌های دیگر نیز برای تامین اقلام جهیزیه به کمیته امداد مراجعه می‌کنند.

 رسولی با تأکید بر ضرورت کمک‌های مردم در این زمینه گفت: تعداد افراد زیادی در صف دریافت کمک هزینه هستند و بسیاری از نوعروسان به علت مشکل در تأمین جهیزیه ازدواج نمی‌کنند که امیدواریم بتوانیم با کمک‌های مردمی و استفاده از ظرفیت‌های خیران اقداماتی را انجام دهیم که این مشکل تا حد زیادی مرتفع شود.

وی ادامه داد: عدم مراجعه برخی افراد به کمیته امداد و نگاه خاص عوام به این نهاد انقلابی، نیاز خروج از حالت بروکراسی اداری و تبدیل به مسجدمحوری و مردم‌محوری را ایجاب می‌کند.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت خیرین با مسجدمحوری در کنار هم بهترین نتیجه را خواهد داشت، خاطرنشان کرد: از سال 71 با تشکیل ستاد تأمین جهیزیه و با همت والای امدادگران و افراد نیکوکار در راستای این امر خداپسندانه گام برداشته و در طول 23 سال گذشته تعداد زیادی از زوج‌های جوان را به خانه بخت فرستاده‌ایم و این ازدواج‌ها اکثرا با موفقیت همراه بوده است.

وی در پایان گفت: خیرین نیک‌اندیش شهرستان رزن می‌تواند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 0105292310000 واریز کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار