در برنامه ششم توسعه سالانه 100 میلیارد به شبکه راه‌های استانی درنظر گرفته شده است که همدان نیز از این بودجه بهره خواهد برد.
کد خبر: ۳۰۴۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱ 01 October 2016
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‎ای کشور گفت: در برنامه ششم توسعه سالانه 100 میلیارد به شبکه راه‌های استانی درنظر گرفته شده است که همدان نیز از این بودجه بهره خواهد برد.

به گزارش ایسنا، عبدالهاشم حسن‎نیا در آئین تکریم و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، افزود: در حال حاضر استان همدان با وجود بیوگرافی، وضعيت آب و هوایی و نقش بزرگراهی در بین استان‎های غربی 100 درصد از حمل و نقل بار و مسافر را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه با کش و قوس‎های فراوان در وزارتخانه و بنابر مستندات کاری «محمد رودباری» به عنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای استان همدان منصوب شد، تصریح کرد: وزارتخانه به علت حساسیت و نقش شبکه بزرگراهی که استان همدان در غرب کشور دارد، به سوی انتخاب مدیر باتجربه‎ای رفت تا بتواند از نظر کمی و کیفی بر روی راه‎های جاده‎ای استان اثرگذار باشد.

حسن‌نیا اعلام کرد: استان همدان به لحاظ شرایط آب و هوایی در آینده نزدیک به عنوان مرکز ثقل کمک به استان‌های همجوار مطرح خواهد شد و با توجه به پیگیری‌های استاندار و مسئولان حوزه راه در زمینه بهبود و بهسازی شبکه راه‌های استان تصویب شد تا جایی‌که استان در توان دارد رویه آسفالت جاده‎ها را اصلاح و بازسازی کند.

وي با بيان اينكه برای همکاری در این زمینه چک سفید امضایی در اختیار استاندار همدان قرار می‎دهیم، افزود: امیدواریم در برنامه ششم توسعه برنامه جامع و کاملی در راستاي ارتقاء کمی و کیفی راه‎های استان با کمک و همکاری بهره‎بردار اصلی و همکاران حمل و نقل جاده‎ای بار و مسافر داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار