مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از انفجار گاز در روستای سرخکند نهاوند خبر داد
کد خبر: ۳۰۲۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳ 27 September 2016
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از انفجار گاز در روستای سرخکند نهاوند خبر داد و گفت: بر اساس پیگیری‌های اولیه احتمالا علت انفجار نشتی در تأسیسات گاز در حوالی منزل بوده اما علت اصلی آن در حال بررسی است.

به گزارش ایسنا، محمدمهدی مهدوی ، با بیان اینکه زبانه آتش از داخل منزلی مسکونی در روستای سرخکند نهاوند بوده است، افزود: توسعه انشعاب غیرمجاز در این منزل از جمله احتمالات بروز آتش‌سوزی است به طوریکه مأموران شرکت گاز بلافاصله پس از وقوع حادثه به منظور  وسعت نیافتن آتش و کشف محل نشتی گاز اقدام به قطع گاز در 3 روستای واقع در مسیر گازرسانی کردند.

وی با بیان اینکه روستاهای گل‌حیدر، ده‌حیدر و محمودآباد در مسیر گازرسانی واقع بودند، ادامه داد: در حال حاضر گاز این سه روستا برقرار است و هیچ مشکلی برای گازرسانی وجود ندارد.

مهدوی با اشاره به اینکه این حادثه روز شنبه 3 مهرماه اتفاق افتاده است، اضافه کرد: از ساعات اولیه صبح دیروز گاز این روستاها وصل شده است.

وی با بیان اینکه دو نفر از ساکنان این منزل دچار سوختگی سطحی شده‌اند، یادآور شد: در حال حاضر وضعیت جسمانی این ساکنان مساعد است و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در پایان بیان کرد: مشترکین شرکت گاز تحت پوشش بیمه قرار دارند و در صورت بروز چنین حوادثی به بیمه معرفی شده و خسارت خود را دریافت می‌کنند.
برچسب ها: انفجار گاز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار