مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان گفت: اوایل بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس در محور ساوه - همدان و حوالی سه راه اصله واژگون شد که این رخداد ۳۴ مصدوم و یک فوتی داشت.
کد خبر: ۳۰۲۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹ 27 September 2016
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور همدان- ساوه خبر داد و گفت: در اثر این حادثه 34 نفر مصدوم شده‌اند.

به گزارش تابناک همدان، دکتر حبیب معصومی، با بیان اینکه این حادثه در ساعت 00:44 بامداد امروز 6 مهرماه در محور همدان- ساوه و حوالی سه راهی اصله رخ داده است، اظهار کرد: در پی این حادثه دلخراش یک نفر در صحنه فوت کرده و 34 نفر نیز مجروح شدند.

وی ادامه داد: 6 دستگاه آمبولانس مرکز فوریت‌های پزشکی 4 نفر از این مصدومان را به بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) در شهرستان فامنین و 30 نفر نیز به بیمارستان بعثت انتقال دادند.

معصومی اضافه کرد: 3 دستگاه آمبولانس از اورژانس فامنین، یک دستگاه کبودراهنگ، یک دستگاه رزن و یک دستگاه از هلال‌احمر و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل وقوع حادثه اعزام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان خاطرنشان کرد: طبق آخرین اطلاعات همه این مصدومان در قید حیات هستند و هیچ یک مشکل جدی ندارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار