فردي که گوشي‌هاي تقلبي را به عنوان کالاي اصلي به فروش مي‌رساند، توسط کارشناسان پليس فضاي توليد و تبادل انتظامي استان شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۳۰۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 25 September 2016
رئيس پليس توليد و تبادل اطلاعات انتظامي استان همدان گفت: فردي که گوشي‌هاي تقلبي را به عنوان کالاي اصلي به فروش مي‌رساند، توسط کارشناسان پليس فضاي توليد و تبادل انتظامي استان شناسايي و دستگير شد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ اکبر اميني اظهار کرد: در پي مراجعه يکي از شهروندان همداني به پليس فتا مبني بر کلاهبرداري اينترنتي، شناسايي عامل يا عاملان مزاحمت در دستور کار کارشناسان اين پليس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقيقات اوليه از شاکي مشخص شد نامبرده يک دستگاه گوشي به شرط اصلي و پلمب بودن از طريق آگهي يکي از سايت‌هاي تبليغاتي خريد و فروش آنلاين، خريداري و پس از دريافت گوشي، تقلبي بودن آن محرز شده که فروشنده در اين‌باره پاسخگو نبوده است.

وي تصريح کرد: کارشناسان ما با انجام اقدامات فني و بکارگيري شگردهاي خاص پليسي، مجرم را شناسايي و پس از اخذ دستور مقام قضايي در نهايت متهم را دستگير کردند.

اميني عنوان کرد: متهم در بازجويي‌هاي فني صراحتا به بزه انتسابي اقرار و فروش اين‌گونه کالاهاي تقلبي را به جاي کالاي اصلي، برای کسب درآمد بيشتر عنوان کرد.

رئيس پليس فتای همدان در پایان از هموطنان خواست در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طريق سايت پليس فتا به آدرس WWW.Cyderpolice.ir بخش مرکز فوريت‌هاي سايبري، لينک ثبت گزارش‌هاي مردمي و يا با شماره تلفن 2182674 با ما در ميان بگذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار