دبیر هیئت بدمینتون استان همدان گفت: نخستین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون پسران کشور در رده سنی جوانان با قهرمانی بدمینتون باز همدانی به پایان رسید.
کد خبر: ۳۰۱۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳ 25 September 2016
دبیر هیئت بدمینتون استان همدان گفت: نخستین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون پسران کشور در رده سنی جوانان با قهرمانی بدمینتون باز همدانی به پایان رسید.

به گزارش مهر، علیرضا صفی زاده با اشاره قهرمانی بدمینتون باز همدانی در نخستین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون کشور اظهار داشت: مسابقات رنکینگ بدمینتون پسران رده سنی جوانان با شرکت بدمینتون بازانی از ۲۹ استان کشور در قسمت یک‌نفره و دونفره در سالن اختصاصی شهر زنجان برگزار شد که از استان همدان امیر جباری در این مسابقات حضور داشت.

دبیر هیئت بدمینتون استان همدان با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: در قسمت یک‌نفره امیر جباری بدمینتون باز خوب همدان و ملی‌پوش تیم ایران برابر علی حسین‌خانی از زنجان بازی را با نتیجه ۳ بر صفر به سود خود خاتمه داد و راهی دیدار فینال شد و در دیدار فینال نیز با نتیجه ۳  بر ۲ مهدی انصاری را شکست داد تا قهرمان این دوره از رقابت‌ها شود.

صفی زاده عنوان کرد: امیرحسین نورعلیان از تهران و علی حسین‌خانی از زنجان به طور مشترک به مقام سوم یک‌نفره دست یافتند.

وی با بیان اینکه امیر جباری قهرمان این دوره از مسابقات در رنکینگ جهانی یک‌نفره پسران در رتبه ۳۹۱ جوانان جهان قرار دارد، به وضعیت ورزشکاران سازمان‌یافته بدمینتون در همدان اشاره و عنوان کرد: بیش از ۶۰۰ نفر در دو بخش آقایان و بانوان در این رشته در همدان فعالیت می‌کنند و تعدادی زیادی نیز با سایر بیمه‌های ورزشی در رشته بدمینتون فعالیت دارند.

دبیر هیئت بدمینتون استان همدان عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۳۰۰ نفر نیز در شهرستان‌های استان همدان در رشته بدمینتون فعالیت می‌کنند و از سیاست‌های هیئت در سال جاری توجه بیشتر و فعال کردن بیشتر شهرستان‌ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار