مدیرکل بیمه سلامت همدان گفت: ۲۲۰ هزار نفر در استان همدان به صورت رایگان زیر پوشش بیمه سلامت همگانی قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۳۰۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱ 25 September 2016
مدیرکل بیمه سلامت همدان گفت: ۲۲۰ هزار نفر در استان همدان به صورت رایگان زیر پوشش بیمه سلامت همگانی قرار گرفته‌اند.

به گزارش مهر، سعید فرجی شعار سازمان بیمه سلامت را کاهش هزینه‎های درمانی بیماران عنوان کرد و گفت: خانواده بیمار نباید دغدغه تأمین هزینه درمانی داشته باشند که دراین راستا طرح بیمه همگانی به منظور اجرای طرح نظام سلامت عملیاتی شد.

مدیرکل بیمه سلامت همدان به مهمترین برنامه‌های دولت در سه سال اخیر اشاره کرد و گفت: دولت طرح تحول در نظام سلامت را اجرا و در آن پرداخت های درمانی از جیب مردم کاهش پیدا کرد.

وی با تاکید بر اینکه پیش زمینه طرح تحول نظام سلامت، اجرای طرح بیمه سلامت همگانی بود، گفت: بااجرای این طرح در استان همدان بیش از ۲۲۰ هزار نفر به صورت رایگان زیر پوشش بیمه سلامت همگانی قرار گرفته‌اند.

مدیرکل بیمه سلامت همدان مهمترین چالش پیش روی بیمه‌های پایه درمان را عدم تناسب منابع و مصارف عنوان کرد و افزود: با اجرای بیمه سلامت همگانی و طرح تحول نظام سلامت هزینه‌ها رشد قابل توجهی داشته است.

وی از سه برابر شدن هزینه‌های سلامت سخن گفت و یادآور شد: از جمعیت یک‌میلیون و ۸۰۰ هزار نفری استان، یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در سازمان بیمه سلامت ایرانیان، ۷۰۰ هزار نفر در سازمان تامین اجتماعی و ۱۵۰ هزار نفر در کمیته امداد، تامین اجتماعی نیروهای مسلح و سایر سازمان‌ها زیر پوشش بیمه هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار