استاندار همدان:
گر امروز دنیا را وادار کردیم پای میز مذاکره با ایران بنشیند، نتیجه رشادت رزمندگان دفاع مقدس بوده چرا که تاریخ دفاعی ایران برای دنیا ملموس است و همگان می‌دانند این کشور سرزمینی نیست که کسی بتواند به آن تجاوز کند.
کد خبر: ۳۰۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 25 September 2016
استاندار همدان از واگذاری قطب پزشکی غرب کشور به این استان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، محمدناصر نیک‌بخت یک‌شنبه 4 مهرماه در جشنواره شهید رجایی در استان همدان، تصریح کرد: با پیگیری‌های متعدد استانداری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و نمایندگان استان در مجلس به عنوان قطب پزشکی غرب کشور انتخاب شد.

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: گرچه در دوران جنگ تحمیلی 35 تا 50 کشور جهان سلاح‌ها و تجهیزات نیروهای عراقی را تأمین می‌کردند اما نتایج جنگ نشان داد تنها سلاح و تجهیزات مدرن کارساز نبوده و آنچه موجب پیروزی و غلبه بر استکبار می‌شود ایمان و اعتقاد راسخ است.

نیک‌بخت ادامه داد: نتایج جنگ تحمیلی نشان داد رزمنده‌ای که با اعتقاد راسخ از مملکت خود دفاع می‌کند، گر چه از امکانات کمتری برخوردار است به طور قطع بر سربازی که بر حسب وظیفه وارد میدان نبرد می‌شود و تجهیزات فراوانی دارد، پیروز است.

وی با تأکید بر اینکه رهنمودهای امام(ره) در دوران جنگ خون تازه‌ای وارد رگ‌های رزمندگان می‌کرد، افزود: نباید رشادت‌های این عزیزان تنها محدود به مناسبت‌های خاصی شود چرا که اکنون توفیقات حاصل از برجام، نتیجه آن رشادت‌ها بوده است.

استاندار همدان تصریح کرد: اگر امروز دنیا را وادار کردیم پای میز مذاکره با ایران بنشیند، نتیجه رشادت رزمندگان دفاع مقدس بوده چرا که تاریخ دفاعی ایران برای دنیا ملموس است و همگان می‌دانند این کشور سرزمینی نیست که کسی بتواند به آن تجاوز کند.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته دشمن به همه دسیسه‌ها متوسل شد تا ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی را در ذهن مردم دنیا حک کند اما امروز شاهد هستیم که ایران تنها سرزمین امن در منطقه است و هیچ‌گاه در پی ساخت بمب اتم نبوده و همواره مبارزه با تروریسم و نفی خشونت را مورد تأکید قرار داده است.

نیک‌بخت دیدار رئیس جمهور 14 کشور جهان در سازمان ملل با رئیس جمهور کشور ایران را نشان از عظمت این کشور دانست و یادآور شد: طرح تحول نظام سلامت که با هدف رضایتمندی مردم و کاهش هزینه‌های درمان آنها صورت گرفته از جمله دستاوردهای این دولت بوده است.

استاندار همدان در ادامه به اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن اشاره کرد و گفت: مدیران از ظرفیت‌های موجود برای تشویق و ترغیب مردم به ثبت‌نام اینترنتی استفاده کنند.

وی ادامه داد: تا کنون شرکت مخابرات تخفیف 40 درصدی برای ثبت‌نام اینترنتی داشته که درخواست افزایش این تخفیف به منظور ترغیب ثبت‌نام‌کنندگان را داریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به سیستم اداری کشور اشاره کرد و گفت: رضایتمندی مردم که مهمترین سرمایه اجتماعی یک کشور است، همواره در سیستم اداری کشور مورد تأکید مقام معظم رهبر و ریاست جمهور بوده است.

نیک‌بخت با تأکید بر اینکه سیستم اداری کشور بر مبنای خدمتگذاری بر مردم بنا شده است، عنوان کرد: در سیستم اداری بهره محور بودن باید مورد تأکید باشد و چندان خوشایند نیست که مدیران ادارات ساعت‌محور باشند.

وی با بیان اینکه بهروه‌وری سهم قابل توجهی در رشد اقتصادی کشور دارد، تصریح کرد: در صورتی‌که مدیران ساعت‌محور باشند، در زمینه امور جاری و اداری آسیب‌های متعددی متوجه سازمان‌ها خواهد بود.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه از هیچ تخلف و فساد اخلاقی هر چند اندک گذشت نخواهم کرد، خاطرنشان کرد: مسائل اخلاقی و مالی پاشنه آشیل هر سیستم اداری است بنابراین باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

وی به حفظ شئونات اسلامی در ادارات نیز تأکید کرد و گفت: رضایت ارباب رجوع مهمترین فاکتور در همه تشکیلات اداری محسوب می‌شود.

وی در پایان درباره ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها یادآور شد: برخی از این ارزیابی‌ها همچون اداره تعاون و میراث فرهنگی نتیجه عملکرد مدیران قبلی بوده که شایسته تقدیر هستند.

به گزارش ایسنا؛ در پایان این مراسم از دستگاه‌های برگزیده استان تقدیر شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
آیا واقعا تیتر مطلب درست است؟ ایشان آنقدر حرفهای خلاف واقع زده اند که اصلا نمی توان به حرفهای ایشان اعتماد کرد.
امیدوارم تابناک این حرفها را راستی آزمایی کند.
پرهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
وزارت بهداشت کشور رو به 10 کلان.منطقه تقسیم.کرده که هر کلان منطقه شامل چند استان همجوار هست و در بین این استانها اونی که از همه قویتر هست به عنوان قطب کلان.منطقه انتخاب میشه و استانهای کرمانشاه همدان کردستان و ایلام کلان منطقه 3 پزشکی درمانی کشور رو تشکیل میدن که قطب این کلان.منطقه رو به کرمانشاه دادن/ و قطب پزشکی درمانی منطقه غرب کشور کرمانشاه هست. این سندیت نداره
سام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
رنکینگ علمی کرمانشاه بالاتره در ضمن شهر کرمانشاه حدود 2 برابر همدان جمعیت داره و مرکزیت غرب و همجوار کشور عراق!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار