معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: امسال زوار اتباع خارجی از استان همدان عبور نمی‎کنند.
کد خبر: ۳۰۱۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶ 25 September 2016
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: امسال زوار اتباع خارجی از استان همدان عبور نمی‎کنند.

به گزارش ایسنا، محمدابراهیم الهی‎تبار در ستاد هماهنگي اربعین حسینی در همدان، بر آمادگی اکیپ امداد و نجات استان تاکید کرد و افزود: اکیپ امداد و نجات استان باید در صورت وقوع پیشامدهای احتمالی توانایی خدمات‌دهی به 10 هزار نفر از زوار در زمينه تأمین اسکان و تغذیه را داشته باشد.

وی عنوان کرد: باید تلاش شود اقدامات و خدمات‌دهی کمیته‎های مختلف برای برگزاری مراسم اربعین حسینی به صورت ویژه با تهیه بروشورهایی از سوی کمیته فرهنگی به مردم اطلاع‎رسانی شود.

وی با اشاره به اینکه این خدمات می‌تواند در قالب پیامک به صورت مطلوب و قوی از فضای مجازی به زوار اطلاع‎رسانی شود، خطاب به مسئولان کمیته‎ها اظهار کرد: امسال نبايد امکانات برای خدمات‎دهی در مرزها تضعیف شود چرا که در وزارتخانه تلاش کرده‎ایم همدان را به عنوان استانی در مسیر زوار معرفی کنیم.

الهی‌تبار اضافه کرد: در صورت بروز هر گونه مشکل در خدمات‎دهی، باید کمیته‎ها با استانداری همدان در ارتباط باشند چرا که حسن انجام امور برعهده خود کمیته‌هاست.

وی گفت: باید روزانه 50 هزار نفر از زوار اربعین حسینی در این ایام در داخل استان سرویس‌دهی شوند چرا که 70 درصد از زوار از همدان عبور می‌کنند.

معاون استاندار همدان خاطرنشان کرد: به لحاظ ضرورت خود استان، امسال در مرز مهران هیچ‌گونه وظیفه‎ای بر عهده همدان قرار نداده‎اند.

وی با بیان اینکه امسال زوار اتباع خارجی از استان همدان عبور نمی‎کنند، یادآور شد: باید هر کمیته اقدامات و عمده فعالیت‎های خود را در قالب یک گزارش نهایی به استانداری ارائه دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار