رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر به اجرای طرح مهر تحصیلی برای 3500 دانش‌‌آموز نیازمند و بی‌بضاعت ملایری اشاره کرد
کد خبر: ۲۹۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 22 September 2016
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر به اجرای طرح مهر تحصیلی برای 3500 دانش‌‌آموز نیازمند و بی‌بضاعت ملایری اشاره کرد و گفت: این طرح برای چهارمین سال است که در ملایر اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا، حجت‌‌الاسلام حسین قبادی، با بیان اینکه طرح حمایت از دانش‌‌آموزان نیازمند بر اساس نیت واقف خیراندیش مرحوم سیف‌‌الدوله در ملایر اجرا می‌شود، افزود: در این طرح بسته‌های آموزشی و لوازم‌‌التحریر در قالب بسته مهر تحصیلی از محل موقوفات در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع می‌شود.

وی اظهار کرد: این بسته‌ها شامل کیف، قلم، دفتر و ... است و متناسب با نیاز دانش‌آموزان دوره ابتدایی و راهنمایی تهیه شده و در این طرح دانش‌‌آموزان نیازمند با معرفی از سوی کمیته امداد، بهزیستی، انجمن حمایت از زندانیان و آموزش و پرورش می‌توانند با مراجعه به تالار قرآن، واقع در 20 متری رسالت، مسجد مسلم‌بن‌عقیل، با داشتن معرفی‌نامه بسته‌های مهر تحصیلی را دریافت کنند.

قبادی با اشاره به اینکه طرح مهر تحصیلی در آستانه سالتحصیلی جدید با هدف حمایت از دانش‌آموزان نیازمند در سراسر کشور اجرا می‌شود، هدف از این طرح را اجرای رویه‌ای واحد در اجرای نیات مرتبط با کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت عنوان کرد.

وی گفت: در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای صحیح و امینانه نیات واقفین خیراندیش، سازمان اوقاف و امور خیریه در قدم نخست اقدام به جمع‌آوری دقیق اطلاعات موقوفات مرتبط با کمک به دانش‌آموزان نیازمند کرد و پس از احصاء کامل اطلاعات و استخراج ارقام ریالی اقدام به تهیه و ابلاغ طرحی به نام مهر تحصیلی کرده است.

وی به وجود وقفنامه‌های فراوانی در ملایر مبنی بر توسعه حوزه‌های علمی، آموزشی و فرهنگی اشاره و اظهار کرد: در طرح مهر تحصیلی، دانش‌آموزان مناطق محروم و روستایی و ایتام در اولویت دریافت اقلام آموزشی قرار دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار