امنیت و سلامت دو نعمت ارزشمندی هستند که متأسفانه به دست فراموشی سپرده شده‌اند. امروز ایران اسلامی جزیره امن و ثبات است و هیچ کشوری امنیت و استقلال ایران را ندارد.
کد خبر: ۲۹۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ 21 September 2016
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: امنیت و سلامت دو نعمت ارزشمندی هستند که متأسفانه به دست فراموشی سپرده شده‌اند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی چهارشنبه 31 شهریور در مراسم رژه نیروهای مسلح استان همدان همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی جزیره امن و ثبات است و هیچ کشوری امنیت و استقلال ایران را ندارد.

وی افزود: این امنیت دستاورد انقلاب اسلامی است و هرگز نباید از این نعمت بزرگ غافل شویم چرا که در راه به دست آوردن این دستاورد بزرگ چندین تن به شهادت رسیده‌اند.

طه‌محمدی تصریح کرد: به فرموده قرآن اگر دفاع انسان‌های مؤمن و غیرتمند نباشد دشمنان مساجد را ویران می‌کنند، همانگونه که امروز شاهد هستیم داعشی‌ها حتی کلیساها را هم ویران کرده‌اند.

وی عنوان کرد: انتظاری که از مردم داریم، این است که مسائل موجود را تجزیه و تحلیل کنند تا قدر امنیت کشور را بدانند و قدردان عزیزانی باشند که در سنگرها ایستاده و امنیت را تامین می‌کنند.

وی به هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: آنچه به برکت دفاع مقدس به دست آمده، قابل بیان، شرح و درک نیست چرا که اگر دفاع نبود، فاجعه‌ای رخ می‌داد که هزاران کتاب از شرح آن عاجز  بود.

امام جمعه همدان اضافه کرد: نمونه آن فاجعه را امروز در کشورهایی نظیر لبنان، سوریه، عراق و یمن شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: دشمنان در عرصه‌های مادی و معنوی فاجعه‌های بسیاری آفریدند، تمام آثار باستانی را ویران کرده و عتیقه‌ها را به غارت بردند همچنین مراکز ملی را ویران کرده و هزاران کودک را یتیم و زنان بسیاری را بی‌سرپرست کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه اکنون در کشورهایی نظیر ترکیه، سوریه، لیبی، مصر، افغانستان و پاکستان امنیت وجود ندارد، اظهار کرد: به فضل خدا و رهبری معظم انقلاب اسلامی و رزمندگان و نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان(عج)، ایران اسلامی جزیره امن و ثبات است.

وی با بیان اینکه امنیت موجود در کشور به برکت حضور سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای مسلح کشوری ایجاد و پایدار مانده است، تصریح کرد: داعش در اطراف کشور حضور داشته و لحظه‌ای از آتش‌افروزی غافل نیست.

طه‌محمدی گفت: کسانی‌که فکر می‌کنند مذاکره با آمریکا دشمنی‌ها را تمام می‌کند باید گفت که دشمن عهد و پیمان سرش نمی‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار