اینکه گفته می‌شد دولت یازدهم یکسال بیشتر دوام نمی‌آورد، تصور بی‌جایی نبود چرا که آنهایی که می‌گفتند شرایط را می‌دانستند اما با چنین شرایطی دولت هم در سیاست داخلی و سیاست خارجی برنامه‌ریزی کرد.
کد خبر: ۲۹۸۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷ 18 September 2016
استاندار همدان با اشاره به تخصیص اعتبار احداث بیمارستان در سفر ریاست جمهوری به استان، گفت: 9 بیمارستان امسال و تا اوایل سال آینده در استان همدان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش تابناک همدان، محمدناصر نیک‌بخت بک‌شنبه 27 شهریورماه در شورای اداری استان همدان، با بیان اینکه اینکه گفته شود دولت تدبیر و امید در زمان آغاز به کار خزانه خالی را تحویل گرفت، تخریب دولت قبل نیست، اظهار کرد: با این وجود و با چنین شرایطی اعتباری برای 9 بیمارستانی که از قبل ساخته شده بود از محل سفر هیئت دولت به استان همدان تخصیص داده شد و این بیمارستان‌ها امسال و اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از تعیین تکلیف 300 واحد تولیدی تعطیل و نیمه‌تعطیل استان خبر داد و تصریح کرد: از سال 92 و همزمان با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، در استان همدان درباره واحدهای تولیدی کارهای خوبی صورت گرفت به‌طوریکه از 700 واحد تعطیل استان تا کنون 300 واحد تعیین تکلیف شده است.

نیک‌بخت افزود: از زمانی‌که اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد، 270 واحد به کار بازگشتند و 130 واحد باقی‌مانده که درحال رسیدگی است.

از هیچ تخلف اخلاقی و مالی در استان گذشت نمی‌کنم

استاندار همدان با تأکید بر اینکه از هیچ تخلف اخلاقی و مالی در استان گذشت نمی‌کنم، عنوان کرد: هیچ‌گونه تخلف اخلاقی و مالی قابل گذشت نیست حتی اگر کوچک باشد چرا که این تخلفات به دولت آسیب می‌زند که خوشبختانه تاکنون مشاهده نشده است.

وی با بیان اینکه مدیران بدون اضافه‌گویی اقدامات دولت را به مردم بگویند و به هفته دولت بسنده نکنند چرا که این مسائل امانت است، یادآور شد: اینکه گفته می‌شد دولت یازدهم یکسال بیشتر دوام نمی‌آورد، تصور بی‌جایی نبود چرا که آنهایی که می‌گفتند شرایط را می‌دانستند اما با چنین شرایطی دولت هم در سیاست داخلی و سیاست خارجی برنامه‌ریزی کرد.

نیک‌بخت خاطرنشان کرد: برخی گفتند دولت به سیاست خارجی توجه دارد در صورتی‌که تورم تک رقمی و رشد اقتصادی مثبت 4 درصد نشان می‌دهد تنها به مسائل سیاست خارجی توجه نداشته است.

هزینه 450 میلیارد تومانی برای نظام سلامت در استان

استاندار همدان خاطرنشان کرد: 300 میلیارد تومان برای نظام سلامت و 150 میلیارد تومان برای هتلینگ و تجهیزات بیمارستانی در استان همدان هزینه شده است.

وی تصریح کرد: دولت به این رسیده است که ظلم بی‌انتهایی به کشور وارد شده بود چرا که تحریم‌ها هسته‌ای نبود و تنها می‌خواستند ایران را تحت فرمان و سلطه خود دربیاورند که ایران مجبورشان کرد پای میز مذاکره بنشینند.

نیک‌بخت یادآور شد: در شرایطی که تحریم ها به اوج خود رسیده بود دولت با تعامل با دنیا ثابت کرد که می‌شود مذاکره کرد.

به گزارش ایسنا، استاندار همدان با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت سردار همدانی، اظهار کرد: 16 مهرماه سالروز شهادت سردار همدانی است که از تمامی مدیران و دستگاه‌ها می‌خواهیم همکاری لازم برای برگزاری هرچه شایسته‌تر این مراسم داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار