رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران ملایر از حضور سردار قاسم سلیمانی به عنوان سخنران ویژه یادواره 1100 شهید شهرستان، سرداران، امیران و فرماندهان خبرداد.
کد خبر: ۲۹۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸ 18 September 2016
رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران ملایر از حضور سردار قاسم سلیمانی به عنوان سخنران ویژه یادواره 1100 شهید شهرستان، سرداران، امیران و فرماندهان خبرداد.

به گزارش ایسنا، منصور ابراهیمی، در این رابطه افزود: یادواره 1100 شهید شهرستان اول مهرماه با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا و رزمندگان و مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی، در ورزشگاه الغدیر از ساعت 15  تا 18 برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حاج صادق آهنگران برای مداحی در این محفل دعوت ‌شده است، گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده اجرای این یادواره برعهده حاج حسن سلطانی، یکی از مجریان صدا و سیماست.

ابراهیمی غبارروبی گلزار شهدای عاشورا با حضور مسئولان در اول مهرماه، چاپ تصاویر 1100 شهید شهرستان ملایر و نصب این تصاویر در روستاها، شهرهای و بخش‌های مختلف و دیدار و سرکشی با خانواده‌های معظم شهدای ملایر و جمع‌آوری آثار آنان را از دیگر برنامه‌های جنبی این یادواره اعلام کرد.

وی یادآور شد: از 8 اردیبهشت‌ماه امسال برنامه دیدار با خانواده شهدا با حضور مسئولان ارشد شهرستان در دستور کار ما قرار گرفته است و تاکنون 600 بازدید و سرکشی داشته‌ایم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران ملایر در بخش دیگری از سخنانش با استناد به این سخن از مقام معظم رهبری که امروزه زنده نگهداشتن یاد، نام و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، تصریح کرد: برگزاری یادواره‌ها در رأس برنامه‌های فرهنگی کشور قرار دارد.

ابراهیمی با تأکید بر اینکه یادواره‌های شهدا، راه عملی و عملیاتی ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت است، اظهار کرد: از این طریق می‌توان سیره عملی شهدا و آرمان و اعتقادات متعالی آنها را به نسل جوان جامعه منتقل و روحیه مقاومت و ایستادگی را تقویت کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار