با فرارسیدن عید سعید غدیر خم و اتمام طرح غنی سازی اوقات فراغت در نشست خبری رییس شعبه هلال‌احمر شهرستان بهار گزارشی از فعالیتهای امور جوانان در طول ایام تابستان به نماینده پایگاه خبری ارائه نمود.
کد خبر: ۲۹۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷ 17 September 2016
بافرارسیدن عید سعید غدیر خم و اتمام طرح غنی سازی اوقات فراغت در نشست خبری رییس شعبه هلال‌احمر شهرستان بهار گزارشی از فعالیتهای امور جوانان در طول ایام تابستان به نماینده پایگاه خبری ارائه نمود.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر شهرستان بهار: مهدی حمزه در نشستی با سرکار خانم کریمی نماینده پایگاه خبری نشاط شهر در بیان فعالیت‌های حوزه جوانان در طول ایام تابستان با عنوان شوق رویش عنوان نمود: امور جوانان جمعیت هلال‌احمر بستر مناسبی برای پر کردن اوقات فراغت در طول ایام تابستان برای همه رده سنی از مهدکودک تا سن ۲۹ سال را فراهم نموده است .

در این راستا در طول ایام تابستان این حوزه با برگزاری اردوهای شهرستانی و استانی و برون‌استانی و همچنین اعزام تعدادی از اعضا به اردوهای کشوری زمینه ایجاد حس مشارکت در کارهای گروهی و جمعی را باهدف آشنایی بیشتر اعضا باهم برنامه‌های گوناگونی اجرا نمود. 

همچنین باهدف غنی‌سازی اوقات فراغت کلاس‌های فنی و حرفه‌ای، هنری و آموزشی و خلاقیت ویژه در رشته‌های مختلف با همکاری آموزشگاه دانشوران پویا در رده‌های مختلف سنی برگزار گردید.

حمزه افزود:ازدیگرفعالیت‌های این حوزه برگزاری کلاس‌های امدادوکمک‌های اولیه و کارگاه‌های آموزشی ساخت سفال وغبارروبی وعطرافشانی مزارشهدا و بازدیدازنمایشگاه‌ها وبرگزاری کلاس‌های آموزشی پیشگیری ازاعتیادوبرگزاری مسابقات امدادی وفرهنگی و همچنین مراسم پیاده‌روی وبرگزاری جشن‌ها به مناسبت اعیادواعزام اعضادرقالب کاروان‌های نیکوکاری باتست فشارخون و ویزیت ومشاوره رایگان و مسابقات ویژه کودکان در روستا بوده است. 

در پایان رییس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بهار یادآور شد که در پایان طرح غنی‌سازی اوقات فراغت و به مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم جشنواره غذا در جمعیت هلال‌احمر شهرستان بهار برگزار خواهد شد.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار