در همدان اگر کسی بخواهد کار خیر یا علمی انجام دهد که به توسعه کمک کند، مورد بازخواست قرار می‌گیرد. محاکمه کسی که برای توسعه استان دغدغه دارد، ظلم به کار خیر است.
کد خبر: ۲۹۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ 17 September 2016
استاندار همدان با بیان اینکه نخبگان فرصت‌اند نه تهدید، عنوان کرد: دنیا به این نتیجه رسیده است که نفت و معدن سرمایه‌ نیستند بلکه سرمایه در افکار نخبه به عنوان نیروی انسانی متبلور می‌شود.

به گزارش تابناک همدان، محمدناصر نیک‌بخت شنبه 27 شهریورماه در آئین کلنگ‌زنی ساختمان بنیاد نخبگان استان همدان، با بیان اینکه ساختمان بنیاد نخبگان محلی برای سامان دادن به اجرای امور نخبگان خواهد بود، گفت: کاری که در ساختمان انجام می‌شود مهم است نه مساحت آن.

وی با بیان اینکه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در سفر خود به استان همدان از تأمین بخشی از اعتبارات به منظور ساخت ساختمان بنیاد نخبگان قول داد، افزود: بنیاد نخبگان و معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور توجه ویژه‌ای به امور نخبگی و نخبگان دارند.

استاندار همدان با بیان اینکه روزانه به طور میانگین یک نفر از نخبگان خارج از کشور به کشور برمی‌گردند، اظهار کرد: بازگشت متفکران نشان‌دهنده توجه دولت به این امر مهم است.

نیک‌بخت با بیان اینکه ایجاد این ساختمان ترویج توجه به امور نخبه و علم است، تصریح کرد: در همدان اگر کسی بخواهد کار خیر یا علمی انجام دهد که به توسعه کمک کند، مورد بازخواست قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه متأسفانه این رویه در برخی از افراد وجود دارد، ادامه داد: محاکمه کسی که برای توسعه استان دغدغه دارد، ظلم به کار خیر است.

استاندار همدان با بیان اینکه هر خدمتی برای جامعه نخبه استان و کشور انجام دهیم، هنر نکرده‌ایم بلکه وظیفه خود را انجام داده‌ایم، خاطرنشان کرد: زمانی‌که از فکر و مغز نخبه استفاده شود آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی نیز وجود نخواهند داشت.

نیک‌بخت با بیان اینکه نخبگان فرصت‌اند نه تهدید، عنوان کرد: دنیا به این نتیجه رسیده است که نفت و معدن سرمایه‌ نیستند بلکه سرمایه در افکار نخبه به عنوان نیروی انسانی متبلور می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه بوعلی‌سینا با تأمین زمین ساختمان نخبگان استان همدان همکاری خوبی داشته است، ادامه داد: نخبگان باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

به گزارش ایسنا، استاندار همدان در پایان سخنانش با بیان اینکه برخی عزل و نصب‌ها بدون هماهنگی انجام می‌شود، گفت: زمانی‌که قرار است عزل و نصبی صورت گیرد، باید با هماهنگی انجام شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
ایکاش این مطلب اینقدر خلاصه و ناقص نبود.
تابناک بهتر بود از موج هتاکی و توهین های استاندار به شخصیت ارزشمند و اخلاق مدار استان جناب آقای دکتر غلامی هم چیزی می گفتی. در آن جلسه طبق روال معمول اغلب جلساتی که استاندار حضور دارند از ادبیاتی بسیار سخیف که متاسفانه با حضور ایشان در استان فرهنگی همدان در حال نهادینه شده است به شخصیتهای فرهنگی استان توهین و بی حرمتی شد بطوریکه جناب آقای دکتر غلامی با ناراحتی مجبور به دفاع از خودشان شدند. آقای استاندار انگار می خواستند بازهم یکی از وابستگان خودشان را می خواستند در ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی قرار بدهند که انگار موفق نشده اند.
تابناک ایکاش بررسی کنی که در کجای کشور استاندار رئیس دانشگاه را عزل و نصب میکند که ایشان انتظار دارند رئیس دانشکاههای همدان هم از فامیلهای ایشان باشند.
آنروز صدای مظلومیت و بغض مردم همدان در گلوی دکتر غلامی شکست. ایکاش کسی پاسخ اینهمه هتاکی را بدهد ما که از نمایندگانمان ناامید شدیم.
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
متاسفانه این جماعت ادبیاتی جز هتاکی ندارن وجالب اینجاست که شعار گفتگو هم دارن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار