رئیس‌پلیس راه استان همدان گفت: 80 درصد از تصادفات برون‌شهری همدان مربوط به رانندگان غیربومی است.
کد خبر: ۲۹۷۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ 17 September 2016
رئیس‌پلیس راه استان همدان گفت: 80 درصد از تصادفات برون‌شهری همدان مربوط به رانندگان غیربومی است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ رضا عزیزی، از کاهش 8 درصدی تصادفات برون‌شهری در استان همدان خبر داد و اظهار کرد: گرچه در سه ماهه نخست امسال با کاهش 21 درصدی تصادفات مواجه بوده‌ایم اما آمار تصادفات در دو ماهه تابستان 10 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه 45 درصد از تصادفات توسط موتورسیکلت‌سواران اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: متاسفانه از ابتدای امسال تا کنون 38 فقره تصادف فوتی موتورسیکلت‌سوار در محورهای مواصلاتی استان رخ داده است که در پی آن 41 موتورسوار فوت و 243 نفر مجروح شده‌اند.

عزیزی عدم استفاده از کمربند و کلاه ایمنی را مهمترین عامل افزایش تصادفات در 2 ماهه اخیر عنوان کرد و افزود: واژگونی خودروها در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها نیز از دیگر عوامل مهم تصادفات بوده است.

وی با بیان اینکه خواب‌آلودگی و عدم استفاده از کمربند ایمنی 70 درصد از تصادفات در جاده‌های همدان را شامل می‌شود، تصریح کرد: متاسفانه بی‌توجهی به این مباحث زمینه‌ساز افزایش تصادفات در جاده‌ها شده است.

رئیس‌پلیس راه استان همدان به رانندگان توصیه کرد: کلیه سرنشینان در هنگام مسافرت از کمربند ایمنی استفاده کنند و در غیر این‌صورت با برخورد قانونی پلیس مواجه خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار