مدیر اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری منطقه 2 همدان از برپایی نمایشگاه عکس کوچ در هفته آینده خبر داد.
کد خبر: ۲۹۷۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ 17 September 2016
مدیر اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری منطقه 2 همدان از برپایی نمایشگاه عکس کوچ در هفته آینده خبر داد.

به گزارش تابناک همدان ؛ سیدمصطفی موسوی گفت: نمایشگاه عکس کوچ از 27 شهریور لغایت 8 مهر توسط شهرداری منطقه 2 و با همکاری موسسه مردم نهاد دیار پارسه در یادمان عین القضات همدانی برگزار می‌گردد. 

وی با اشاره به رویکرد توسعه شهر و استان همدان، برپایی نمایشگاه عکس معرفی زیبایی های همدان را جزء کارهای تاثیر گذار در این حوزه دانست و گفت: عرضه تصاویر جاذبه های گردشگری و زیبایی های طبیعی هر استان نقش بسزایی در جذب گردشگر و شناخت اهالی منطقه دارد.

موسوی با تاکید بر ضرورت پرداختن به مباحث گردشگری و اراده همگانی بر تحقق توسعه صنعت گردشگری گفت: اسناد بالادستی محور توسعه شهر و استان را گردشگری معین کرده است بنابراین لازم است هر یک از نهادها به سهم خود در برنامه ریزی ها این مهم را مدنظر قرار داده و مطابق با سند برنامه های خود را تنظیم و اجرا نمایند.

وی در ادامه به نقش هنر در بیان موضوعات اشاره کرد و گفت: برای معرفی گردشگری از همه ظرفیت های موجود باید استفاده کرد تا بیشترین بهره برداری انجام گیرد و نقش هنر در این راستا بسیار بالاست.

موسوی سازمان های مردم نهاد فعال در موضوع گردشگری را از نقاط قوت این حوزه دانست و با تاکید بر تعامل و همکاری با ایشان در راستای اعتلای نام همدان افزود استفاده از ظرفیت های مردمی و متخصصین امر پیمودن مسیر رشد و توسعه را تسهیل می بخشد.

سیدمصطفی موسوی در پایان ضمن تشکر از مدیریت منطقه 2 و معاونت اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان از شهروندان گرامی جهت بازدید از این نمایشگاه که از تاریخ 27 شهریور به مدت دو هفته در یادمان عین القضات همدانی به صورت رایگان برگزار خواهد شد دعوت بعمل آورد.



برگزاری نمایشگاه عکس کوچ
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار