اگر کاری که برای واقعه عاشورا انجام دادیم برای غدیر انجام می شد نصف اهل تسنن شیعه شده بودند.
کد خبر: ۲۹۷۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵ 17 September 2016
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان خواستار معرفی هر چه بیشتر واقعه غدیرشد و گفت: اگر کاری که برای واقعه عاشورا انجام دادیم برای غدیر انجام می شد نصف اهل تسنن شیعه شده بودند.

به گزارش مهر، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی درخطبه های نماز جمعه همدان با دعوت نمازگزاران به تقوی الهی و با اشاره به قرار گرفتن دهه ولایت به بیان عظمت واقعه غدیر خم پرداخت و اظهار داشت: باید واقعه غدیر را به همگان شناساند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه اگر شیعیان آنقدر که عید نوروز را گرامی می دارند عید غدیر را نیز بزرگ می شماردند، در شناساندن واقعه غدیر موفق تر بودیم، عنوان کرد: هم اکنون واقعه عاشورا در تمام جهان جا افتاده اما واقعه غدیر اینگونه نیست و اگر کاری که برای واقعه عاشورا انجام دادیم برای غدیر انجام داده بودیم نصف اهل تسنن شیعه شده بودند.

وی خواستار معرفی هر چه بیشتر واقعه غدیرشد و گفت: مسیحیان برای عید خود که البته هزاران تحریف بر آن وارد کرده اند هزاران کارت تبریک برای یکدیگر میفرستند اما شیعیان در عید غدیر حتی یک کارت تبریک هم برای یکدیگر نمی فرستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به اینکه در روز غدیر پوزه شیطان به خاک مالیده می شود، گفت: باید عید غدیر را در تمام خانه ها جشن گرفت و خاطرات خوشی در ذهن اهالی خانواده به جا گذاشت.

وی با اشاره به فضائل روزه عید غدیر گفت: روزه عید غدیر به قدری بزرگ است که در احادیث نقل شده اگر کسی این روز را روزه بگیرد بیشتر از کسی که تمام عمرش را روزه گرفته ثواب کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه خداوند نیازی به روزه ما ندارد اما ثواب این روزه اهمیت این روز را می رساند، عنوان کرد: در در حق امام علی (ع) جفا کرده ایم.

آیت الله محمدی با تاکید بر اینکه اگر امامت امام علی(ع) را در بین انسانها جا بیندازیم میلیاردها میلیارد انسان عضو حقیقت می شوند و اگر کوتاهی کنیم میلیاردها میلیارد انسان جهنمی می شوند، عنوان کرد: روز غدیر روز زینت و  روز تبریک گفتن و لبخند زدن به برادران دینی است.

آیت الله طه محمدی عاشورا را فرزند غدیر خواند و گفت: در روز عید غدیر باید به همه نشان دهیم ما فرزند غدیر هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار