فرمانده پلیس‌راه نهاوند از افزایش سه برابری آمار تصادفات نهاوند در ۲۵ روز شهریورماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۹۶۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶ 15 September 2016
فرمانده پلیس‌راه نهاوند از افزایش سه برابری آمار تصادفات نهاوند در ۲۵ روز شهریورماه سال جاری خبر داد.

به گزارش مهر، سرگرد حمزه طایفی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای ترافیک نهاوند بابیان اینکه آمار تصادف شهرستان نهاوند تنها در ۲۵ روز شهریورماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش سه برابری داشته است، گفت: نهاوند رتبه نخست افزایش تصادفات در استان همدان را دارد.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم اقدامات پیشگیرانه عاجل در شهرستان نهاوند با توجه به‌قرار گرفتن در مسیر زائرین کربلا، گفت: تردد در محورهای نهاوند با توجه به موقعیت جغرافیایی و پتانسیل‌های موجود زیاد است.

فرمانده پلیس‌راه نهاوند با اشاره به اینکه در ایام اربعین تعداد تردد در این محور بسیار بیشتر خواهد شد، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴ نفر به علت عبور از روی نیوجرسی و عرض جاده در محور نهاوند-فیروزان حدفاصل میدان سیدالشهدا تا سه‌راهی کفراش کشته‌ شده‌اند.

وی بابیان اینکه باید اقدامات فرهنگی نیز در خصوص استفاده مردم از زیرگذرها انجام شود، گفت: تنها اقدامی که در حال حاضر با توجه به موقعیت و مسائل موجود انجام شده نصب سرعت کاه‌ها است.

طائفی با اشاره به ایجاد سرعت کاه در محور فرعی نهاوند-بروجرد حدفاصل نمایندگی ایران‌خودرو تا امامزاده جعفر(ع) گفت: این سرعت‌گیرها به علت تردد خودروها با سرعت زیاد و با توجه به در مسیر قرار داشتن امامزاده جعفر(ع) و همچنین نمایندگی ایران‌خودرو برای جلوگیری از حوادث با مصوبه شورای ترافیک ۱۸ خردادماه سال جاری ایجاد شده است.

وی از ممنوعیت تردد ناوگان حمل‌ونقل مسافری در محور فرعی نهاوند نورآباد  با توجه به عدم وجود استاندارد و همچنین پرتگاه‌های مرتفع خبر داد و گفت: منتظر مصوبه و دستور اجرایی این مهم برای اجرا هستیم.

فرمانده پلیس‌راه نهاوند با تأکید بر اجرای اقدامات پیشگیرانه و فرهنگی گفت: نمی‌توانیم جلوی وقوع حوادث را بدون پرداخت هزینه بگیریم، بنابراین همه نهادهای متولی باید در این زمینه ورود پیدا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار