فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از انهدام باند تهیه و توزیع موادمخدر و کشف ۶۰ کیلوگرم حشیش در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۲۹۶۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ 14 September 2016
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از انهدام باند تهیه و توزیع موادمخدر و کشف ۶۰ کیلوگرم حشیش در این شهرستان خبرداد.

به گزارش مهر، سرهنگ اسماعیل جمشیدی از انهدام باند تهیه و توزیع موادمخدر و کشف ۶۰ کیلوگرم حشیش در این شهرستان خبرداد و اظهار داشت: در پی خبری مبنی بر اینکه افرادی به صورت باندی در امر تهیه و توزیع موادمخدر فعالیت دارند، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرارگرفت.

وی افزود: سرانجام به دنبال کار اطلاعاتی گسترده و فعال کردن عوامل گشتی، فعالیت اعضا رصد و در نهایت شب گذشته عوامل گشت کلانتری ۱۱ شهرستان در نتیجه گشت زنی هدفمند و هوشمندانه ۲ نفر از آنان را که با یکدستگاه موتورسیکلت درصدد جابجایی موادمخدر در پوشش بسته های کارتنی به منظورتحویل و توزیع بودند، مشاهده و با اتخاذ تدابیر ویژه پلیسی، ماموران موفق به توقیف موتورسیکلت و دستگیری یک نفر از آنان شدند.

سرهنگ جمشیدی گفت: در نتیجه بازرسی از بسته های مورد نظر مقدار ۶۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش کشف شد.

وی عنوان کرد: مقابله با موادمخدر و اعتیاد یکی از اولویت های اصلی ماموریتی پلیس درسالجاری است به طوری که کشفیات موادمخدر در ۶ ماهه نخست سال در مقایسه با مدت مشابه و همچنین میزان دستگیری ها به ترتیب، ۵۱۱ درصد و ۵۰ درصد افزایش را به خود اختصاص داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با هشدار به قاچاقچیان و سوداگران مرگ مبنی بر اینکه شهرستان نقطه امنی برای فعالیت های مجرمانه آنان نخواهد بود، یادآورشد: متهم به همراه موادمخدر مکشوفه به مراجع قضایی معرفی و تلاش برای دستگیری دیگر همدستش آغازشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار