مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان از اجرای طرح جمع آوری کاغذهای باطله درهمدان به نفع کودکان بی سرپرست خبر داد.
کد خبر: ۲۹۶۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶ 14 September 2016
 مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان از اجرای طرح جمع آوری کاغذهای باطله درهمدان به نفع کودکان بی سرپرست خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری همدان، بابک مهدی آزاد گفت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان با همکاری موسسه خیریه تبسم شکوفه یاس نسبت به اجرای طرح جمع آوری کاغذ های باطله و مستعمل به نفع کودکان بی سرپرست و بد سرپرست اقدام کرد.

بابک مهدی آزاد افزود: در طرح جمع آوری کاغذهای باطله و مستعمل سه مکان اصلی در شهر همدان واقع در شهرک بهشتی ابتدای پارک خانواده، هنرستان ابتدای خیابان یاسمن و ابتدای میدان بیمه انتخاب شده وهمشهریان علاقه مند برای همکاری در این طرح کاغذ های باطله و مستعمل خود را به غرفه های ایجاد شده تحویل داده اند.

آزاد از اهداف اصلی این طرح را فرهنگ سازی در خصوص تفکیک زباله های تر و خشک به منظور کاهش میزان پسماندهای دفنی و کمک به بازیافت کاغذهای باطله و مستعمل به منظور حفظ منابع طبیعی و کاهش آلودگی محیط زیست عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این طرح با استقبال شهروندان همدانی رو به رو شد اظهار داشت: عواید مالی ناشی از این کار به نفع کودکان بی سرپرست و بد سرپرست زیر پوشش موسسه تبسم شکوفه یاس هزینه خواهدشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار