حمایت از تیم فوتبال شهرداری از رویکردهای اصلی اعضای شورای شهر همدان است.
کد خبر: ۲۹۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹ 14 September 2016
رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: حمایت از تیم فوتبال شهرداری از رویکردهای اصلی اعضای شورای شهر همدان است.

به گزارش ایرنا، رضا میرزایی اظهار کرد: دغدغه های موجود در تیم فوتبال شهرداری همدان را اطلاع داریم و به زودی نسبت به تسویه پاداش صعود این تیم از لیگ سه و نیز پیش قرارداد این فصل اعضای تیم اقدام می شود.
 
وی اضافه کرد: شورای اسلامی شهر همدان اهمیت خاصی برای تیم فوتبال شهرداری در لیگ دسته دو قائل است و درصدد هستیم بودجه لازم برای اداره تیم در لیگ دسته دوم فوتبال کشور را تامین کنیم.
 
میرزایی بیان کرد: هدف ما کمک به تیم شهرداری برای کسب موفقیت است و شهرداری نیز به عنوان متولی این تیم پیگیری های لازم را داشته باشد.
 
رئیس شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: تیم شهرداری تاکنون دو بازی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور انجام داده است که حاصل آن یک باخت و یک برد است و انتظار داریم روند موفقیت تیم تداوم یابد.
 
وی افزود: اعضای تیم نگران شرایط مالی نباشند و پیگیری های لازم برای تامین بودجه مورد نیاز به طور حتم انجام می شود و مدیریت باشگاه نیز باید تمام تلاش خود را در کاهش و رفع دغدغه ها داشته باشد.
 
میرزایی خاطرنشان کرد: شهرداری فصل قبل نتایج درخشانی را در لیگ دسته سه فوتبال کشور به ثبت رساند و انتظار می رود این روند در فصل جاری رقابت های لیگ دو نیز تکرار شود.
 
تیم شهرداری همدان هم اکنون با کسب سه امتیاز از دو بازی در جایگاه پنجم جدول رده بندی گروه سه لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار دارد.
 
شهرداری همدان در هفته سوم رقابت های لیگ دسته دو فوتبال کشور مهمان کاسپین قزوین است.
 
اعضای تیم شهرداری این روزها نگران مسایل مالی خود هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار