گفته می‌شود عبدالعزیز آل الشیخ، مفتی سعودی که نتوانست در مراسم روز عرفه حاضر شود، فلج شده و قادر به راه رفتن نیست.
کد خبر: ۲۹۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹ 13 September 2016
گفته می‌شود عبدالعزیز آل الشیخ، مفتی سعودی که نتوانست در مراسم روز عرفه حاضر شود، فلج شده و قادر به راه رفتن نیست.

به گزارش تابناک، روزنامه «جمهوری اسلامی» افزود: منابع عربستانی گزارش دادند بعد از 35 سال مفتی عربستان اعلام کرده به دلایل شرایط جسمی خطبه روز عرفه امسال را نمی‌خواند.

به نوشته پایگاه خبری الیوم بحرین، منابع خبری اعلام کرده‌اند که مفتی سعودی شدیداً بیمار شده و فلج جزئی پیدا کرده است.

علاوه بر این، علی آل احمد، مدیر پژوهشکده «الخلیج» در واشنگتن و از فعالان عربستانی، اعلام کرده است آل شیخ دچار ضربه مغزی شده و فلج جزئی پیدا کرده و در صحبت کردن نیز دچار مشکل شده است.

در همین حال، روزنامه رای‌الیوم به نقل از منابع رسانه‌ای عربستان گزارش داد سخنان آل الشیخ علیه ایران و شیعیان، نارضایتی بسیاری از محافل رسمی و غیررسمی را برانگیخت و همین مساله باعث عدم ایراد خطبه روز عرفه توسط آل الشیخ شده است.

آنها همچنین تاکید کردند به احتمال زیاد پادشاه عربستان به دلیل سخنان اخیر آل الشیخ و تکفیر شیعیان مانع خطبه خواندن وی شده است.

این منابع تاکید کردند احتمال بازنشستگی آل الشیخ طی هفته‌ها یا ماه‌های آینده وجود دارد به طوریکه شیخ السدیس در خطبه‌های خود به این مساله به صورت تلویحی اشاره کرده و از خدمات آل الشیخ طی 35 سال گذشته قدردانی کرد.

برچسب ها: مفتی سعودی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی کرمانشاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
چرا برکنارش کردند او که انجام وظیفه و نوکری آل سعود وهابی را کرده و حرف و یقین دل تمام پمسئولین وهابی آل سعود و آل خلیفه و تمام پیروان وهابی عربستانی و غیر را بجا آورده نگند رژیم سعودی عطف ذات پلید و ترسو و بزذل امت وهابی جا زده در میدانهای جنگ یمن و سوریه و عراق هم درصد شهامت و بزدلی آنها کاملا بر کسی پوشیده نیست ولی این را بدانید که ما ایرانی ها شما را به پایان میرسانیم و نسل پلید و خون آشام شما را مثل تخم ملخ منقرض میکنیم حوالا شیخ مفتی تان باشد و یا نباشد حتی حامیان یهودی شما را هم ادب میکنیم منتظر باشید فرج نزدیک است ما چنین فرستی بشما نمیدهیم ‌که در سوریه و یمن پیدا کردید در بین راه بسراغتان می آییم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار