امسال نخستین دوره‌ای است که سرشماری نفوس و مسکن با توجه به تحولات جمعیتی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰ 12 September 2016
فرماندار شهرستان ملایر گفت: امسال نخستین دوره‌ای است که سرشماری نفوس و مسکن با توجه به تحولات جمعیتی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، عبدالعظيم رضايي در جلسه هماهنگی سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان ملایر، افزود: کلیه بخشداران، مدیران دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و دهیاران و موظف به‌کارگیری تمامی امکانات برای انجام سرشماری امسال هستند.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم با استفاده از اطلاعات دقیق و درست نتایج خوبی را داشته باشیم، بر لزوم جلب مشارکت مردم در ثبت‌نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن تأکید و اظهار کرد: با توجه به الکترونیکی شدن سرشماری سال 95 وظیفه مسئولان در جلب مشارکت همه‌جانبه مردم در این طرح ملی خطیر و اثرگذار است.

رضایی خاطرنشان کرد: مرحله دوم سرشماری نفوس و مسکن از 25 مهرماه تا 25 آبان‌ماه به صورت حضوری انجام می‌شود و طبق بررسی‌های اولیه در سطح شهرستان ملایر 90 مأمور سرشماری را انجام می‌دهند.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه در این راستا تعداد 27 خودرو مورد نیاز است، گفت: بخشداری‌ها، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها باید در سطح بخش و روستا نسبت به اطلاع‌رسانی و تشویق مردم برای مشارکت در مرحله نخست سرشماری اینترنتی تلاش کنند.

رضایی یادآورشد: باید با تبلیغات گسترده از 85 هزار خانوار در شهر ملایر حداقل 20 هزار خانوار به صورت اینترنتی ثبت‌نام خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه ستاد سرشماری در فرمانداری ویژه ملایر تشکیل شده است، افزود: همه چیز مهیای برگزاری سرشماری نفوس و مسکن سال 95 در این شهرستان است.

رضایی خواستار درج شعار سرشماری امسال با عنوان "مشارکت در سرشماری، لازمه پیشرفت ایران اسلامی" بر سربرگ نامه‌های اداری و تبلیغ سرشماری در ورودی دستگاه‌های اجرایی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار