فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۷۰ کیلوگرم تریاک طی دو عملیات ضربتی و مشترک و دستگیری ۲ قاچاقچی و توقیف ۲ دستگاه خودرو در ۴۸ ساعت گذشته در همدان خبر داد.
کد خبر: ۲۹۴۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴ 11 September 2016
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۷۰ کیلوگرم تریاک طی دو عملیات ضربتی و مشترک و دستگیری ۲ قاچاقچی و توقیف ۲ دستگاه خودرو در ۴۸ ساعت گذشته در همدان خبر داد.

به گزارش مهر، سردار حاجی محمد مهدیان نسب از کشف ۷۰ کیلوگرم تریاک طی دو عملیات ضربتی و مشترک و دستگیری ۲ قاچاقچی و توقیف دو دستگاه خودرو در ۴۸ ساعته گذشته در همدان خبر داد و گفت: در پی تلاشهای اطلاعاتی به عمل آمده از سوی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، مشخص شد یک نفر قاچاقچی با استفاده از شیوه و شگردهای پیچیده از استان های غربی کشور در حال انتقال مواد مخدر به استان همدان است که این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران طی یک عملیات برنامه ریزی شده و هدفمند با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهار قاچاقچی موصوف که با یک دستگاه خودرو سواری در محور بهار در حال تردد بود را شناسایی کردند و پس از توقیف خودرو ضمن دستگیری متهم، ۱۰ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند.

وی در ادامه بیان داشت: در عملیات دیگری نیز با هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک محموله ۶۰ کیلوگرمی تریاک که در یک دستگاه خودرو تریلی جاسازی شده بود با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان کشف و یک نفر قاچاقچی مواد مخدر در این راستا دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: استمرار عملیاتی مشترک پلیس با سایر استانها به منظور ضربه زدن به قاچاقچیان از برنامه های تعریف شده و نشانه همدلی و همگرایی و هم پوشانی ناجا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار