مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان از شناسایی صنایع آلاینده جدید در همدان خبر داد.
کد خبر: ۲۹۴۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸ 11 September 2016
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان از شناسایی صنایع آلاینده جدید در همدان خبر داد.

به گزارش مهر، محمدرضا محمدی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پایش های شبانه محیط زیست، صنایع آلاینده جدید را مشخص کرد، گفت: ۳۵۰ نفر ساعت طی ۵ ماه نخست سال جاری با پایش های شبانه واحدهای صنعتی، صنایع آلاینده  را مشخص کردند.

محمدی افزود: یکی از مسائلی که در محیط زیست انسانی و طبیعی با آن مواجه هستیم، تخلف های زیست محیطی خارج از ساعت عادی به خصوص در ساعات شب است که در پی این موضوع پایش های شبانه واحدهای صنعتی از طریق یگان حفاظت محیط زیست و اکیپ های گشت و کنترل فوریت های زیست محیطی ۱۵۴۰ انجام شد.

محمدی ادامه داد: یگان حفاظت محیط زیست در قالب اکیپ های۱۵۴۰ پایش های واحدهای صنعتی که در شب ها انجام وظیفه می کنند و نیز پایش محل های دفن زباله را صورت داد.

وی گفت: ۳۵۰ نفر ساعت در ۵ ماهه نخست سال جاری درگیر پایش های شبانه بودند و این افراد هر هفته با بررسی شکوائیه ها و گزارش های مردمی نسبت به پایش های سر زده و خارج از ساعات روز اقدام کردند.

وی بیان کرد: این پایش ها در برخی موارد منجر به صدور اخطاریه و اقدامات قانونی و نیز شناسایی صنایع آلاینده شد.

وی ابراز امیدواری کرد: پایش های شبانه اکیپ های ۱۵۴۰ در حوزه دفع پسماند، فعالیت های صنعتی و محیط زیست طبیعی، موجب جلوگیری از تخلفات زیست محیطی در ساعات شب شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار