عدالت در نحوه و زمان پرداخت حقوق کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی در شهرداری همدان به طور کامل رعایت نمی شود.
کد خبر: ۲۹۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴ 11 September 2016
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، حقوقی و امور اداری شورای شهر همدان گفت: عدالت در نحوه و زمان پرداخت حقوق کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی در شهرداری همدان به طور کامل رعایت نمی شود.

به گزارش مهر، حسین قراباغی در کمیسیون برنامه بودجه، حقوقی و امور اداری شورای شهر همدان تاکید کرد: عدالت در نحوه و زمان پرداخت حقوق کارکنان رسمی، پیمانی، قرادادی و شرکتی در شهرداری همدان به طور کامل رعایت نمی شود.

وی با انتقاد از این موضوع اظهار داشت: متاسفانه تاکیدات ذیل بودجه ۹۵ تاکنون در شهرداری همدان انجام نشده است.

قراباغی اضافه کرد: در حال حاضر درپایان ماه قرارداریم و بیشتر نیروهای شهرداری تمامی حقوق و مزایای خود را دریافت کرده اند در حالی که دیگر نیروهای شرکتی از ۲۰ روز تا یک ماه و حتی ۳ ماه تاخیر در دریافت حقوق دارند که این نوع پرداخت دور از عدالت است.

وی با اشاره به تاکیدات شورای شهر همدان در ذیل بودجه سال ۹۵ اضافه کرد: در این بودجه تاکید شده حداقل نحوه پرداخت به گونه ای باشد که در یک زمان خاص تمامی نیروهای شهرداری حقوق خود را دریافت کنند و اگر توان پرداخت کل حقوق و مزایا وجود ندارد حداقل بخشی از مبلغ در یک زمان پرداخت شود.

حسین قراباغی با تاکید بر اینکه تفاوت پرداخت حقوق پذیرفتنی نسیت، اظهار داشت: این نحوه پرداخت در زمان حقوق منصفانه نیست.

قراباغی اضافه کرد: متاسفانه شهرداری همدان در چند سال گذشته نتوانسته از حق و حقوق کارکنان خود به نحو احسن و با استفاده از ضوابط و مقررات جاری دفاع کند.

وی اجرای مهندسی منابع انسانی در شهرداری را ضروری دانست و به تبصره ۲۵ ذیل بودجه ۹۵ اشاره کرد و یادآور شد: بر اساس این تبصره شهرداری باید هماهنگی لازم را در راستای یکسان سازی زمان و نحوه محاسبات و میزان پرداخت هزینه ها انجام دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار