کیانا احمدی بانوی نوجوان جامعه سوارکاری همدان در رقابت قهرمانی پرش‌بااسب کشور موفق به کسب عنوان سومی شد.
کد خبر: ۲۹۴۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ 10 September 2016
رئیس هیئت سوارکاری استان همدان گفت: کیانا احمدی بانوی نوجوان جامعه سوارکاری همدان در رقابت قهرمانی پرش‌بااسب کشور موفق به کسب عنوان سومی شد.

به گزارش مهر، وحید برقعی با اشاره به درخشش نوجوان سوارکار همدانی در رقابت پرش‌بااسب قهرمانی کشور اظهار داشت: رقابت های پرش‌بااسب قهرمانی کشور در رده نونهالان، نوجوانان و جوانان در مجموعه سوارکاری آزمون تهران برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این رقابت ها سوارکاران در هر رده سنی در ۴ راند سخت با یکدیگر به رقابت پرداختند، گفت: جامعه سوارکاری همدان شاهد حضور ۲ نماینده در رده نونهالان و ۳ نماینده در رده نوجوانان قهرمانی کشور در این رقابت ها بود.

رئیس هیئت سوارکاری استان همدان با اشاره به نتایج سوارکاران همدانی گفت: فرزاد سهیل قاسمی و امیر صدرا بختیاری در رده نونهالان و کیانا احمدی، آیدین حمیدی پسند و محمدمهدی شعبانی در رده نوجوانان در این رقابت ها شرکت داشتند  که دو نماینده نونهال و کیانا احمدی سوارکار نوجوان به دور پایانی رقابت‌های قهرمانی کشور راه یافتند.

برقعی عنوان کرد: در پایان کیانا احمدی بانوی نوجوان سوارکاری همدان با ارائه یک سواری زیبا و بی‌نقص موفق شد سکوی سوم قهرمانی کشور در سال ۱۳۹۵ را با اسب فیونر به مربیگری قاسم قاسمی از آن خود کند.

وی بابیان اینکه همدان از قدیم یکی از قطب‌های سوارکاری کشور بوده است، بیان کرد: در ۲۲ سال گذشته سابقه نداشته که سوارکاران همدانی به مسابقه‌ای بروند و دست‌خالی از این مسابقات برگردند و صاحب‌مقامی نشوند.

وی یادآور شد: ورزش سوارکاری همدان در سطح کشور مطرح است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار