استاندار همدان گفت: هیچ طرح تولیدی راکدی در استان همدان برای دریافت تسهیلات از بانکها به صورت مالی نیاز ندارد.
کد خبر: ۲۹۳۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵ 10 September 2016
استاندار همدان گفت: هیچ طرح تولیدی راکدی در استان همدان برای دریافت تسهیلات از بانکها به صورت مالی نیاز ندارد.

به گزارش مهر، محمدناصر نیکبخت در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان که در شهرستان نهاوند برگزار شد، با بیان اینکه ما از سرمایه گذار و متقاضی، احیای واحدهای تولیدی را می خواهیم، گفت: پس از این علاوه بر بررسی واحدهای تولیدی در همدان، در شهرستانها و واحدهای تولیدی شهرستانها نیزحضور یافته و مشکلات را از نزدیک بررسی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بانکها باید اجرای مصوبات را به صورت دقیق و کامل در سامانه ثبت کنند تا نتیجه تلاش استان در آمار عملکردی درست دیده شو، گفت: نباید در استان ضد تولید عمل شو.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه هیچ طرح تولیدی راکدی برای دریافت تسهیلات از بانکها نیاز به صورت مالی ندارد، گفت: بانک کشاورزی باید در عملیاتی شدن طرح گلخانه ۲۵ هکتاری نهاوند که مشارکت خارجی ها را نیز دارد و می تواند چهره کشاورزی نهاوند و بانک کشاورزی را متحول کند، همکاری ویژه داشته باشد.

نیکبخت با بیان اینکه همه باید برای پیشرفت و توسعه نهاوند کمک کنند، گفت: مردم نهاوند با توجه به محرومیتی که از پیش حاکم بوده در محدودیت بوده اند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در گذشته در راستای ایجاد صنایع تبدیلی با وجود ارز با قیمت مناسب و در آمدهای خوب کاری انجام نشده است، گفت: آثار این مهم در نهاوند هم قابل مشاهده است.

نیکبخت با اشاره به اینکه در استان های دیگر کشور از این ظریف به خوبی استفاده شده است، گفت: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته سد گرین احیا شد و حضور رئیس جمهور در استان همدان رهآورد ۲۳۰ میایاردتومانی برای اجرای آن توسط شرکت خاتم الاصیا به همراه داشت.

وی با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهور به استان همدان توسعه معدن دولومیت که یکی از محور های اساسی توسعه برای نهاوند است با سرمایه گزاری شستا و تامین اجتماعی تصویب شده است، گفت: متاسفانه با توجه به اینکه شرکت شستا از این سرمایه گذاری شانه خالی کرده برای بررسی دقیق تر و نهایی مشاوری جدید برای این پروژه در نظر گرفته شده که در روزهای آینده با حضور مدیران کل ذی ربط این مهم پیگیری خواهد شد.

استاندار همدان با بیان اینکه یکی از عمده ترین شرایطی که حکم می کند توسعه نهاوند را بر آن مبنا بگذاریم گردشگری و کشاورزی است چراکه خوشبختانه سراب گاماسیاب و گیان مستعد هستند، افزود: سراب گاماسیاب دارای طرح مصوب دولت برای رفاه حداقلی گردشگران است.

وی با بیان اینکه ناجی اقتصاد کشور در شرایط حاضر مسیر اقتصاد مقاومتی و توجه به سرمایه گذاران بخش خصوصی است، گفت: برای توسعه کشور نیازمند سرمایه گذادان داخلی و خارجی هستیم و باید گردشگری و صنایع تبدیلی برای توسعه و تقویت به بخش خصوصی واگذار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار