از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰۴ طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در استان همدان اجرا شده است.
کد خبر: ۲۹۳۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴ 08 September 2016
جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰۴ طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در استان همدان اجرا شده است.

به گزارش مهر، فرامرز به‌گذر ظهر پنج شنبه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان به برنامه های انجام شده در زمینه آموزش همگانی پیرامون آشنایی با  سوء مصرف مواد مخدر اشاره کرد و گفت: تاکنون یک هزار و ۲۹۴ نفر از اولیای دانش‌آموزان با شرکت در بیش از ۳۶ هزار نفرساعت دوره، آموزش های لازم را فرا گرفته اند.

وی به آموزش ۸۰۷ دانش‌آموز و یک‌هزار و ۱۴۰ دانشجو و آشنایی این گروه با مضرات سوء مصرف مواد مخدر اشاره کرد و گفت: در مراکز غیر دولتی و مساجد نیز به میزان ۵۰ هزار نفرساعت و در مراکز دولتی ۲۵۴ هزار نفرساعت آموزش ارائه شده و در مجموع یک میلیون و ۱۲۶ هزار نفرساعت آموزش‌ها در محیط‌های مختلف ارائه شده است.

به‌گذر با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰۴ طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در استان همدان اجرا شده است، گفت: ۲۰۸ طرح نیز با مشارکت سایر استان‌ها انجام شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه استان همدان در زمینه اجرای طرح های پاکسازی از برترین های کشور است، گفت: کشفیات مواد مخدر استان همدان در سال جاری و تا پایان مردادماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش داشته است.

به‌گذر با اشاره به اینکه کشف پیش‌سازهای تهیه مواد صنعتی نیز یک‌هزار و ۴۷۴ درصد افزایش داشته‌ است، افزود: در زمینه مواد مخدر سنتی و پیش‌سازها تاکنون ۶۱ درصد افزایش کشفیات در استان همدان به ثبت رسیده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه در سال جاری دستگیری قاچاقچیان و خرده‌فروش‌ها ۲۴ درصد افزایش داشته است، ادامه داد: تعداد عملیات‌ مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی استان همدان نیز ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی به افزایش ۲۰۰ درصدی کشف تعداد قرص‌های غیرمجاز از قاچاقچیان در سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال ۸۷ دستگاه خودروی حمل مواد مخدر و ۲۵ دستگاه موتورسیکلت توقیف شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار